ປະລິມານການຂົນສົ່ງໝາກໄມ້ຕໍ່ວັນ ຜ່ານທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ລື່ນກາຍ 2.000 ໂຕນ

08/05/2025 21:19
Email Print 124
ຂປລ ນັບ​ແຕ່ ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ ​ເປີດ​ບໍ​ລິ​ການ ​ເປັນ​ຕົ້ນ​ມາ ໄດ້​ກາຍ​ເປັນ​ ທາງ​ຜ່ານ​​ທີ່ສຳ​ຄັນ ​​ຂອງ​ການຂົນສົ່ງ ໝາກ​ໄມ້​ ຈາກອາ​ຊີ​ ຕາ​ເວັນ​ອອກ​ ສຽງ​ໃຕ້​ (ອາຊຽນ) ເຂົ້າ​ສູ່​ຕະຫລາດ​ຈີນ ໂດຍ​ອີງ​ໃສ່ ​ທ່າ​ແຮງ​​ ດ້ານ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ ທີ່​ປອດ​ໄພ ປະ​ສິ​ທິ​ພາບ​ສູງ ແລະ ສະ​ດວກວ່ອງ​ໄວ.

ຂປລ.ວິທະຍຸສາກົນແຫ່ງ ສປ ຈີນ, ນັບ​ແຕ່ ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ ​ເປີດ​ບໍ​ລິ​ການ ​ເປັນ​ຕົ້ນ​ມາ ໄດ້​ກາຍ​ເປັນ​ ທາງ​ຜ່ານ​​ທີ່ສຳ​ຄັນ ​​ຂອງ​ການຂົນສົ່ງ ໝາກ​ໄມ້​ ຈາກອາ​ຊີ​ ຕາ​ເວັນ​ອອກ​ ສຽງ​ໃຕ້​ (ອາຊຽນ) ເຂົ້າ​ສູ່​ຕະຫລາດ​ຈີນ ໂດຍ​ອີງ​ໃສ່ ​ທ່າ​ແຮງ​​ ດ້ານ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ ທີ່​ປອດ​ໄພ ປະ​ສິ​ທິ​ພາບ​ສູງ ແລະ ສະ​ດວກວ່ອງ​ໄວ. ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, ປະ​ລິ​ມານ ​ຂົນ​ສົ່ງຕໍ່​ມືວັນ ຂອງໝາກ​ໄມ້​ເຂດ​ຮ້ອນ​ ຊະ​ນິດ​ຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ໝາກ​ຖົ່ວ​ລຽນ ໝາກ​ມັງ​ຄຸດ ແລະ ​ອື່ນໆ​ຈາກ ສປປ ​ລາວ, ໄທ, ມາ​ເລ​ເຊຍ ແລະ ປະ​ເທດ​ອື່ນໆ​​​ ຜ່ານເສັ້ນ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ ໄດ້​ສ້າງ​ສະ​ຖິ​ຕິ​ໃໝ່​ ຢ່າງ​ຕໍ່​ເນື່ອງ, ​ຄື ປະ​ລິ​ມານ ​​ການຂົ​ນ​ສົ່ງ​ ສະ​ເລ່ຍ ​ຕໍ່​ວັນ ໄດ້​ລື່ນ​ກາຍ 2.000 ໂຕນ. ລະ​ຫວ່າງ​ ທ້າຍ​ເດືອນເມ​ສາ ຫາ ຕົ້ນ​ເດືອນ​ພຶດ​ສະ​ພາ, ຍອດ​ປະ​ລິ​ມານ​​ ການຂົນ​ສົ່ງ ​ໝາກ​ໄມ້ ​ໂດຍ​ຜ່ານ ​ສະ​ຖາ​ນີວຽງ​ຈັນ​ໃຕ້ ​ໄດ້​ລື່ນ​ກາຍ 20.000 ໂຕນ, ເຊິ່ງ​ໄດ້​ສະ​ແດງ​ ໃຫ້​ເຫັນ​ເຖິງ ​ບົດ​ບາດ​ສຳ​ຄັນ​ ຂອງ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ​ ໃນ​ການ​ຊຸກ​ຍູ້ ​ການ​ຄ້າ​ ໝາກ​ໄມ້ ​ໃນ​ພາກ​ພື້ນ​./.

(ບັນນາທິການຂ່າວ: ຕ່າງປະເທດ), ຮຽບຮຽງ ຂ່າວໂດຍ: ສະໄຫວ ລາດປາກດີ

KPL

ຂ່າວອື່ນໆ

ads
ads

Top