ຂປລ
ໃນຊ່ວງເວລາທີ່ຕະຫລາດການບິນທົ່ວໂລກປະສົບກັບບັນຫາ ແລະ ຄວາມຕ້ອງການການເດີນທາງທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນນັ້ນ,ສາຍການບິນຫວຽດເຈັດ (VietJet ) ມີແຜນຍົກລະດັບການບໍລິການໃຫ້ສູງຂຶ້ນ ໂດຍວາງແຜນຈະຮັບມອບເຮືອບິນໃໝ່ເຖິງ 10 ລຳໃນທ້າຍປີ 2024.
ຂປລ. ໃນຊ່ວງເວລາທີ່ຕະຫລາດການບິນທົ່ວໂລກປະສົບກັບບັນຫາ ແລະ ຄວາມຕ້ອງການການເດີນທາງທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນນັ້ນ,ສາຍການບິນຫວຽດເຈັດ (VietJet ) ມີແຜນຍົກລະດັບການບໍລິການໃຫ້ສູງຂຶ້ນ ໂດຍວາງແຜນຈະຮັບມອບເຮືອບິນໃໝ່ເຖິງ 10ລຳໃນທ້າຍປີ 2024. ການຂະຫຍາຍຕົວນີ້ຈະຊ່ວຍສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ກັບສາຍການບິນທີ່ທັນສະໄໝໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບເປົ້າໝາຍການພັດທະນາ ແລະ ຊ່ວຍຍົກລະດັບປະສົບການ ການເດີນທາງຂອງຜູ້ໂດຍສານໃນເຄືອຂ່າຍເສັ້ນທາງທີ່ກວ້າງຂວາງ ລວມທັງການບໍລິການຢູ່ລາວ.
ເຮືອບິນໃໝ່ສ່ວນໃຫຍ່ມີກຳນົດການຮັບມອບຕັ້ງແຕ່ເດືອນສິງຫາ ປີ 2024ເປັນຕົ້ນ ລຸ້ນ A321neo ACF (Airbus Cabin Flex) ເປັນລຸ້ນຫລ້າສຸດຈາກ Airbus. ໃນປີ 2019, VietJet ແມ່ນບໍລິສັດສາຍການບິນທຳອິດຂອງໂລກທີ່ໃຫ້ບໍລິການການບິນດ້ວຍ ACF.ເຮືອບິນລຸ້ນ A321neo ACF ມີການອອກແບບຫ້ອງໂດຍສານທີ່ໄດ້ຮັບການປັບປຸງໃໝ່, ຮັບປະກັນໄດ້ເລີຍວ່າຂະໜາາດຂອງບ່ອນນັ່ງ ແລະ ໄລຍະຫ່າງລະຫວ່າງບອ່ນນັ່ງທີ່ໄດ້ມາດຕະຖານຈະມອບປະສົບການທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບຜູ້ໂດຍສານ. ເຮືອບິນເຫລົ່ານີ້ຍັງປະຢັດນໍ້າມັນເຊື້ອໄຟຢ່າງໜ້ອຍ 16%, ຫລຸດຜ່ອນສຽງລົບກວນເຖິງ 75%ແລະ ຫລຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍມົນລະພິດລົງເຖິງ 50%.
ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, VietJet ໄດ້ສັ່ງຊື້ເຮືອບິນລຳໃຫຍ່ກັບ Airbus A330neo (A330-900) ລຸ້ນໃໝ່ຈຳນວນ 20ລຳ, ດ້ວຍມູນຄ່າປະມານ 7,4ຕື້ໂດລາ (163 ຕື້ກີບ). ໃນໄວໆນີ້ນັກທ່ອງທ່ຽວຈະສາມາດເດີນທາງດ້ວຍເຮືອບິນເຫລົ່ານີ້ໃນການເດີນທາງໄກ ແລະ ໄດ້ຮັບປະສົບການໃນການເດີນທາງທີ່ປອດໄພ, ມີຄວາມສະດວກສະບາຍ ແລະ ສິ່ງອໍານວຍຄວາມສະດວກທີ່ທັນສະໄໝທີ່ສຸດ.
ປັດຈຸບັນ, VietJet ມີການດຳເນີນການບິນຫລາຍກວ່າ 100ລຳ, ລວມທັງເຮືອບິນລຸ້ນທີ່ມີຄວາມທັນສະໄໝ ແລະ ປອດໄພທີ່ສຸດໃນໂລກເຊັ່ນ: A320, A321ceo, A321neo ແລະ A321neo ACF ແລະ A330. ສາຍການບິນຍັງມຸ່ງໝັ້ນໃນການປົກປັກຮັກສາສິ່ງແວດລ້ອມ ແລະ ປະສິດທິພາບການໃຊ້ນ້ຳມັນເຊື້ອໄຟ ໂດຍມີເປົ້າໝາຍທີ່ຈະຫລຸດການປ່ອຍອາຍມົນພິດໃຫ້ເປັນສູນພາຍໃນປີ 2050. VietJet ຍັງໄດ້ຂົນສົ່ງຜູ້ໂດຍສານໄປແລ້ວກວ່າ 200ລ້ານຄົນ, ໃນນັ້ນລວມທັງຜູ້ໂດຍສານຫລາຍລ້ານຄົນທີ່ເດີນທາງດ້ວຍເຮືອບີນເປັນຄັ້ງທໍາອິດ. ໃນຊ່ວງທຳອິດຂອງປີ 2024, VietJet ໄດ້ບໍລິການຜູ້ໂດຍສານ 13,1ລ້ານຄົນ ແລະ ດຳເນີນຖ້ຽວບິນ 70.154ຖ້ຽວ. ລາຍຮັບລວມຂອງສາຍການບິນມີຢູ່ທີ່ 34.016ພັນຕື້ດົ້ງ (ປະມານ 29.835ພັນຕື້ກີບ) ໂດຍມີອາກອນກ່ອນຫັກອາກອນກຳໄລເຖິງ 1.311ພັນຕື້ດົ້ງ (ປະມານ 1.149ພັນຕື້ກີບ)ເຊິ່ງເພີ່ມຂຶ້ນ 15%ແລະ 433%ຕໍ່ປີ. ກໍາໄລໄດ້ເກີນເປົ້າໝາຍໃນເຄິ່ງປີເຖິງ 21%. ນອກນັ້ນ, VietJet ໄດ້ຈ່າຍຄ່າພາສີອາກອນ ແລະ ຄ່າທຳນຽມທາງກົງທາງອ້ອມຢູ່ທີ່ 3.687ພັນຕື້ດົ້ງ (ປະມານ 3.243ພັນຕື້ກີບ).
ເຮືອບິນໃໝ່ 10ລຳທີ່ເຂົ້າມາພາຍໃນປີ 2024, Vietjet ຈະໃຊ້ໃນການຂະຫຍາຍເຄືອຂ່າຍທັງຢູ່ຫວຽດນາມ ແລະ ຕ່າງປະເທດ, ພາຍຫລັງທີ່ເພີ່ມຈຸດໝາຍປາຍທາງໃໝ່ຢູ່ອົດສະຕຣາລີ, ອິນເດຍ, ຈີນ, ຍີ່ປຸ່ນ, ສ ເກົາຫລີ, ອິນໂດເນເຊຍ, ໄທ, ສິງກະໂປ, ມາເລເຊຍ, ລາວ, ກໍາປູເຈຍແລະ ອື່ນໆ. ໂດຍສະເພາະປະເທດລາວ, ສາຍການບິນແມ່ນມີຖ້ຽວບິນຈາກນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ ຫາ ນະຄອນໂຮ່ຈີມິນ, ໂດຍມີ 4 ຖ້ຽວບິນໄປກັບຕໍ່ອາທິດໃນວັນຈັນ, ວັນພຸດ, ວັນສຸກແລະ ວັນອາທິດ ເຊິ່ງໃຊ້ເວລາບິນພຽງແຕ່ 1ຊົ່ວໂມງ 45ນາທີ. ນອກຈາກນີ້, ນັກທ່ອງທ່ຽວສາມາດເດີນທາງໄປເຖິງຈຸດເຊື່ອມຕໍ່ສະຖານທີ່ອື່ນໆໃນພາກຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ ແລະ ພາກຕາເວັນອອກສຽງເໜືອຂອງອາຊີ. ເມື່ອໄວໆນີ້, ບໍລິສັດສາຍການບິນ Vietjet ໄດ້ປະກາດບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈ (MOU) ກັບກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ລາວ ເພື່ອຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນດາໂຄງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການບິນ.ໃນນັ້ນມີການຈັດຕັ້ງສູນສ້ອມແປງລະບົບບຳລຸງຮັກສາ (MRO) ຢູ່ລາວ. ຄາດວ່າໂຄງການເຫລົ່ານີ້ຈະຊ່ວຍສ້າງວຽກເຮັດງານທຳໃໝ່ໃຫ້ເຖິງ 2.500ຄົນໃນຂະແໜງການການບິນຂອງປະເທດໃນອານາຄົດ.ການເພີ່ມເຮືອບິນໃນຄັ້ງນີ້ຄາດວ່າຈະຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງນັກທ່ອງທ່ຽວ ພ້ອມທັງມອບປະສົບການການບິນທີ່ດີເລີດອີກດ້ວຍ. ຖ້ຽວບິນທີ່ປອດໄພຂອງ Vietjet ມີການເຊື່ອມໂຍງຕໍ່ກັບບັນດາປະເທດ, ວັດທະນະທຳ ແລະ ທະວີບອື່ນໆ ເພື່ອຊຸກຍູ້ການພັດທະນາເສດຖະກິດ, ແລກປ່ຽນວັດທະນະທຳ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວ.
KPL