ຂປລ
ຂປລ. ໃນວັນທີ 27 ພະຈິກ 2024 ນີ້, ບໍລິສັດ Star Telecom (Unitel) ຈັດພິທີຮັບມອບ-ໃບຮັບຮອງ ISO 9001:2015 ແລະ ISO 27001:2022 ຊຶ່ງສະແດງເຖິງຄວາມພະຍາຍາມຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ ໃນການຍົກລະດັບຄຸນນະພາບບໍລິການ ແລະ ຮັບປະກັນຄວາມປອດໄພຂໍ້ມູນ ຂອງລູກຄ້າຕາມມາດຕະຖານສາກົນ ທີ່ໄດ້ຮັບການຍອມຮັບ.
ຂປລ. ໃນວັນທີ 27 ພະຈິກ 2024 ນີ້, ບໍລິສັດ Star Telecom (Unitel) ຈັດພິທີຮັບມອບ-ໃບຮັບຮອງ ISO 9001:2015 ແລະ ISO 27001:2022 ຊຶ່ງສະແດງເຖິງຄວາມພະຍາຍາມຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ ໃນການຍົກລະດັບຄຸນນະພາບບໍລິການ ແລະ ຮັບປະກັນຄວາມປອດໄພຂໍ້ມູນ ຂອງລູກຄ້າຕາມມາດຕະຖານສາກົນ ທີ່ໄດ້ຮັບການຍອມຮັບ.
ທ່ານ ຫວງຽນ ຮວ່າງ ມິງ ຮອງອຳນວຍການໃຫຍ່ ບໍລິສັດ Star Telecom ໄດ້ກ່າວວ່າ: ການໄດ້ຮັບໃບຮັບຮອງ ISO 9001:2015 ແລະ ISO 27001:2022 ແມ່ນຫລັກຖານທີ່ສະແດ ງໃຫ້ເຫັນຄວາມພະຍາຍາມ ຂອງພວກເຮົາ ໃນການສ້າງ ແລະ ຮັກສາລະບົບຄຸ້ມຄອງຄຸນນະພາບ ແລະ ຄວາມປອດໄພຂໍ້ມູນ ໃນລະດັບສາກົນ. ນອກນັ້ນ, ຍັງເປັນແຮງຈູງໃຈໃຫ້ທຸກຄົນໃນອົງກອນຂອງພວກເຮົາ ພະຍາຍາມພັດທະນາຄຸນນະພາບ ຂອງບັນດາວຽກງານຮອບດ້ານຫລາຍຂຶ້ນ, ມຸ່ງເນັ້ນໃສ່ການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ບຸກຄະລາກອນ, ພ້ອມທັງໃຫ້ສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິ ການຂອງພວກເຮົາ ສາມາດຕອບສະໜອງ ຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ ແລະ ມາດຕະຖານຂອງກົດໝາຍທີ່ໃຊ້ບັງຄັບ.
ໃນພິທີ, ນາງ ຫງວຽນ ເຮືອງ ຢາງ ຜູ້ອຳນວຍການຂອງອົງການຮັບຮອງ ມາດຕະຖານສາກົນ DAS Vietnam Certification Organization, ໄດ້ເປັນກຽດມອບໃບຮັບຮອງໃຫ້ກັບບໍລິສັດ Star Telecom (Unitel), ເຊິ່ງສະແດງອອກຢ່າງຈະແຈ້ງ ເຖິງຄວາມພະຍາຍາມຂອງທຸກຄົນໃນອົງ ການເພື່ອການປັບປຸງ ບໍລິການໃຫ້ດີຂຶ້ນ.
ຄວາມມຸ່ງໝັ້ນຂອງ Star Telecom (Unitel): ພັດທະນາ ແລະ ດຳເນີນລະບົບຄຸ້ມຄອງ ໃຫ້ມີປະສິດທິພາບຂຶ້ນຕາມມາດຕະຖານສາກົນ; ສົ່ງມອບຄຸນນະພາບ ແລະ ຄວາມປອດໄພຂໍ້ມູນທີ່ຍິ່ງຂຶ້ນ ໃຫ້ກັບລູກຄ້າ ແລະ ຄູ່ຄ້າ; ສ້າງຄວາມເຊື່ອໃຈ ໃຫ້ເຂົ້າເຂົ້າຫາຄວາມຮ່ວມມືໄດ້ຢ່າງຍືນຍົງ.
ໃບຮັບຮອງນີ້ບໍ່ເປັນພຽງ ແຕ່ເປັນຄວາມພາກພູມໃຈ, ແຕ່ຍັງເປັນກຸນແຈສຳຄັນໃຫ້ Star Telecom ກ້າວລົງສູ່ຕະຫລາດສາກົນ, ຢືນຢັນຄວາມເປັນຜູ້ສະໜອງບໍລິການທີ່ໜ້າເຊື່ອຖືໄດ້. ມາແບ່ງປັນຄວາມຍິນດີນີ້ກັບພວກເຮົາ ແລະ ຮ່ວມດຳເນີນສູ່ອະນາຄົດທີ່ຍືນຍົງ! Star Telecom (Unitel)-ມາດຕະຖານສາກົນ, ຄວາມເຊື່ອໃຈທີ່ຍືນຍົງ.
KPL