ຂປລ
ຂປລ. ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ຮ່ວມກັບ ລັດຖະບານອົດສະຕຣາລີ ໂດຍຜ່ານແຜນງານບີຄວາ ຈັດຝຶກອົບຮົມຜູ້ອຳນວຍການ ໂຮງຮຽນຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ ບັນດາແຂວງເປົ້າໝາຍ ຈຳນວນ 2.700 ທ່ານ ເພື່ອເສີມສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງ ໃຫ້ຜູ້ອຳນວຍການໂຮງຮຽນ ໃຫ້ກາຍເປັນຜູ້ນໍາທີ່ມີປະສິດທິພາບ
ຂປລ. ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ຮ່ວມກັບ ລັດຖະບານອົດສະຕຣາລີ ໂດຍຜ່ານແຜນງານບີຄວາ ຈັດຝຶກອົບຮົມຜູ້ອຳນວຍການ ໂຮງຮຽນຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ ບັນດາແຂວງເປົ້າໝາຍ ຈຳນວນ 2.700 ທ່ານ ເພື່ອເສີມສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງ ໃຫ້ຜູ້ອຳນວຍການໂຮງຮຽນ ໃຫ້ກາຍເປັນຜູ້ນໍາທີ່ມີປະສິດທິພາບ ໃນການຊ່ວຍເຫລືອດ້ານການພັດທະນາ ວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ ໃຫ້ຄູໃນໂຮງຮຽນ ເພື່ອຍົກສູງຄຸນນະພາບ ການສິດສອນ ແລະ ຜົນການຮຽນຂອງນັກຮຽນ.
ການຝືກອົບຮົມຄັ້ງນີ້, ໄດ້ນຳສະເໜີຫົວຂໍ້ຕ່າງໆ ທີ່ມີຄວາມສຳຄັນ ເປັນຕົ້ນ ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບ ການພັດທະນາວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ, ຫລັກສູດຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ, ພາລະບົດບາດຂອງຜູ້ອຳນວຍການ ແລະ ຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຄູ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບ ການພັດທະນາ ວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ, ຍຸດທະສາດເພື່ອສ້າງສະພາບແວດລ້ອມ ທີ່ເອື້ອອຳນວຍ ຕໍ່ການພັດທະນາວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ. ພ້ອມທັງ ເນັ້ນໃສ່ການສ້າງຄວາມເຂົ້າໃຈ ລະຫວ່າງຜູ້ອຳນວຍການ ແລະ ຄູສອນ, ຊຸກຍູ້ການເຮັດວຽກເປັນທີມ ໃຫ້ມີປະສິດທິຜົນ, ນຳໃຊ້ເຕັກນິກການຮຽນຮູ້ ດ້ວຍການປະຕິບັດຕົວຈິງ ແລະ ຄົ້ນຄວ້າຍຸດທະສາດ ການປະເມີນຜົນ.
ຊຸດຝຶກອົບຮົມດັ່ງກ່າວ, ເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງຍຸດທະສາດ ຂອງແຜນງານບີຄວາ ໄລຍະ 2 ທີ່ກະ ຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແຫ່ງ ສປປ ລາວ (ສສກ) ໄດ້ຮັບຮອງເອົາ ແນໃສ່ການແບ່ງຂັ້ນຄຸ້ມຄອງ ການພັດທະນາວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ ແລະ ສະໜອງໂອກາດ ໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາວິຊາຊີບຄູ ແບບຕໍ່ເນື່ອງໃນຂັ້ນໂຮງຮຽນ ໃຫ້ຫລາຍຂຶ້ນ ໂດຍຜ່ານການສ້າງຕັ້ງທີມງານ ຜູ້ເຮັດວຽກສຶກສານິເທດ ໃນແຕ່ລະເມືອງ, ທີມດັ່ງກ່າວປະກອບມີ: ຜູ້ອໍານວຍການ-ຮອງຜູ້ອໍານວຍການໂຮງຮຽນ ແລະ ຄູ ໂດຍຍຸດທະສາດ ຂອງແຜນງານບີຄວາ ໄລຍະ 2 ແມ່ນພະຍາຍາມ ເພື່ອຮັບປະກັນການວາງແຜນ ແລະ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດກິດຈະກໍາ ການພັດທະນາວິຊາຊີບຄູ ແບບຕໍ່ເນື່ອງໃຫ້ມີປະສິດທິຜົນ. ພາຍຫລັງສຳເລັດ ການຝຶກອົບຮົມ, ຜູ້ອໍານວຍການຈະນໍາໃຊ້ຄວາມຮູ້ ແລະ ທັກສະທີ່ໄດ້ ຮຽນຮູ້ໃໝ່ ເພື່ອສ້າງສະພາບແວດລ້ອມ ທີ່ເໝາະສົມສໍາລັບການພັດທະນາ ວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ ຂອງຄູໃນໂຮງຮຽນຂອງເຂົາເຈົ້າ, ພ້ອມທັງສະໜັບສະໜູນຄູ ໃຫ້ປະຕິບັດການພັດທະນາ ວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ ໃຫ້ມີປະສິດທິຜົນ.
ທ່ານ ໄຊຍະພອນ ຈັນດາວົງ ຄູຝຶກຂັ້ນແຂວງປະຈຳ ວິທະຍາໄລຄູຄັງໄຂ ແຂວງຊຽງຂວາງ ໄດ້ກ່າວວ່າ: ເມື່ອພວກເຮົາໄດ້ຝຶກໃຫ້ ຄະນະຜູ້ອຳນວຍການໂຮງຮຽນ ມີຄວາມເຂົ້າໃຈດີຂຶ້ນ ກ່ຽວກັບລະບົບ ການພັດທະນາວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ ແລະ ສະໜອງເຄື່ອງມື ທີ່ຈໍາເປັນໃຫ້ເຂົາເຈົ້າ, ນັ້ນຖືວ່າພວກເຮົາໄດ້ສົ່ງເສີມ ແລະ ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງດ້ານການເປັນຜູ້ນຳໃຫ້ແກ່ເຂົາເຈົ້າ ເພື່ອສ້າງສະພາບແວດລ້ອມ ທີ່ຈະຊຸກຍູ້ການພັດທະນາ ວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ ໃຫ້ເຕີບໃຫຍ່ຂະຫຍາຍຕົວ ໄປພ້ອມກັບທັກສະຂອງຄູ, ເຊິ່ງປັດໄຈເຫລົ່ານີ້ ຈະມີຜົນກະທົບໂດຍກົງ ຕໍ່ການພັດທະນາຄຸນນະພາບການສອນ ແລະ ຜົນການຮຽນຂອງນັກຮຽນ.
ທ່ານ ນາງ ປິ່ນຕາ ອ້ວນພິນຍາ ຜູ້ປະສານງານ ຫ້ອງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ເມືອງ ອຸທຸມພອນ ແຂວງສະຫວັນນະເຂດ ໄດ້ກ່າວວ່າ: ພວກເຮົາເຊື່ອວ່າ ການສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງ ໃຫ້ຄູເປັນຜູ້ນໍາ ໃນການຊ່ວຍເຫລືອຄູ ດ້ານການພັດທະນາ ວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງ ແມ່ນມີຄວາມຈໍາເປັນ ສໍາລັບການຫັນປ່ຽນລະບົບ ການສຶກສາໃນລາວ ໂດຍການອຳນວຍຄວາມສະດວກ ໃຫ້ຜູ້ອໍານວຍການໂຮງຮຽນ ຜ່ານການຝຶກອົບຮົມ ແລະ ສະໜອງສື່ການຮຽນ-ການສອນ ທີ່ຈຳເປັນແກ່ພວກເຂົາ ແລະ ເຊື່ອໝັ້ນວ່າ ພວກເຂົາຈະກາຍເປັນ ຜູ້ນຳພາການປ່ຽນແປງ ທີ່ຈະນຳໄປສູ່ການປັບປຸງຄຸນນະພາບການສອນ ແລະ ຜົນການຮຽນຂອງນັກຮຽນ ໃຫ້ດີຂຶ້ນໃນອະນາຄົດ.
KPL