ກຸ່ມບໍລິສັດທາງລົດໄຟຈີນ ​ ເປັນຜູ້ຜະລິດ ໝອນຮອງລາງລົດໄຟ ໄດ້ມາດຕະຖານແຫ່ງທຳອິດໃນລາວ

17/10/2023 16:59
Email Print 8667
ຂປລ ຂປລ. ປີ 2019-2023 ຈາກໂຄງການຜະລິດໝອນຮອງລາງທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ​ ໄປ​ຮອດໂຄງການຜະລິດສີ້ນສ່ວນຂະໜາດນ້ອຍ ຂອງ ທາງລົດໄຟບໍ່ເຕ່ນ-ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ, ກຸ່ມບໍລິສັດທາງລົດໄຟຈີນເລກທີ 15​ ໄດ້ຢຶດໝັ້ນຫລັກການ "ປຶກສາຫາລືຮ່ວມກັນກໍ່ສ້າງ​ແລະ ຮ່ວມກັນ" ​ໄດ້ອອກແຮງສ້າງໜຶ່ງ ແລວທາງໜຶ່ງເສັ້ນທາງ​ໃຫ້ດີຂຶ້ນໃນ ສປປ ລາວ, ຮູບແຕ້ມທີ່ລະອຽດອ່ອນ ໄດ້ເພີ່ມສີສັນ ໃຫ້ແກ່ການ ກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟ ​ແລະ​ ປົກປັກຮັກສາເສັ້ນທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ.


ຂປລ. ປີ 2019-2023 ຈາກໂຄງການຜະລິດໝອນຮອງລາງທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ ໄປຮອດໂຄງການຜະລິດສີ້ນສ່ວນຂະໜາດນ້ອຍ ຂອງທາງລົດໄຟບໍ່ເຕ່ນ-ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ, ກຸ່ມບໍລິສັດທາງລົດໄຟຈີນເລກທີ 15 ໄດ້ຢຶດໝັ້ນຫລັກການ "ປຶກສາຫາລືຮ່ວມກັນ ກໍ່ສ້າງແລະຮ່ວມກັນ" ​ໄດ້ອອກແຮງສ້າງໜຶ່ງ ແລວທາງໜຶ່ງເສັ້ນທາງໃຫ້ດີຂຶ້ນໃນ ສປປ ລາວ, ຮູບແຕ້ມທີ່ລະອຽດອ່ອນ ໄດ້ເພີ່ມສີສັນໃຫ້ແກ່ການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟ ແລະ ປົກປັກຮັກສາເສັ້ນທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ.

ໃນເດືອນກັນຍາ 2019, ກຸ່ມບໍລິສັດທາງລົດໄຟຈີນເລກທີ 15 ໄດ້ເຂົ້າມາ ສປປ ລາວ ເປັນຄັ້ງທຳອິດ ແລະ ໄດ້ສ້າງຕັ້ງວິສາຫະກິດຜະລິດໝອນຮອງລາງລົດໄຟສຳເລັດຮູບ ທີ່ໄດ້ມາດຕະຖານແຫ່ງທຳອິດໃນລາວ ແລະ ສະໜອງໝອນຮອງລາງລົດໄຟ ໃຫ້ພາກສ່ວນເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ ທັງໝົດ. ໃນໄລຍະ ການກໍ່ສ້າງເຂົາເຈົ້າໄດ້ຈັດຝຶກອົບຮົມ ໃຫ້ພະນັກງານລາວ ແລະ ຝຶກອົບຮົມເຕັກນິກວິຊາການລາວ ເກືອບ 300 ຄົນ, ດ້ວຍຄວາມພະຍາຍາມຮ່ວມກັນ ຂອງພະນັກງານຈີນ-ລາວ. ໂຄງການດັ່ງກ່າວ, ໄດ້ລື່ນແຜນລະດັບກ້າວໜ້າ ຂອງອຸດສາຫະກຳດຽວກັນຂອງຈີນ 90% ຂອງພະນັກງານລາວທີ່ຜະລິດຕົວຈິງ, ​ໂຄງ ການໄດ້ສຳເລັດວຽກງານການຜະລິດກ່ອນກຳນົດ 75 ວັນ ແລະ ສູງເຖິງ 99,96%.

ວັນທີ 1 ຕຸລາ 2022, ການກໍ່ສ້າງຫໍພັກ ແລະ ອາພັດເມັ້ນຢູ່ສະຖານີຫລວງພະບາງ ແລະ ສະຖານີວັງວຽງ ຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ທີ່ກໍ່ສ້າງໂດຍກຸ່ມບໍລິສັດທາງລົດໄຟຈີນເລກທີ15 ໄດ້ເລີ່ມລົງມືກໍ່ສ້າງຢ່າງເປັນທາງການ, ພາຍຫລັງລົງມືກໍ່ສ້າງມາເປັນເວລາ 7 ເດືອນຢ່າງຂະຫຍັນຂັນແຂງ ເປັນລະບຽບຮຽບ ຮ້ອຍດີ ແລະ ໄດ້ຜ່ານຜ່າຄວາມຊັກຊ້າໄປໄລຍະໜຶ່ງ ທີ່ເກີດຈາກການແພ່ລະບາດ ຂອງພະຍາດໂຄວິດ-19, ​ເນື່ອງຈາກມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ ໃນການນຳໃຊ້ອຸປະກອນການກໍ່ສ້າງສາກົນ, ການສື່ສານ ແລະ ເປັນໄລຍະລະດູຝົນ. ວຽກງານກໍ່ສ້າງໄດ້ສຳເລັດລົງໃນວັນທີ 20 ພຶດສະພາ​ 2023 ແລະ ໄດ້ມີພິທີມອບຮັບຢ່າງເປັນ ທາງການໃນໄລຍະຜ່ານມາ. ອາຄານອາພາດເມັນ 2 ຫລັງດັ່ງກ່າວ, ມີທັງໝົດ 121 ຫ້ອງ, ສາມາດບັນຈຸຄົນໄດ້ປະມານ 240 ກວ່າຄົນ, ປຸກສ້າງໃນສະຖານທີ່ເໝາະສົມ, ສະພາບແວດລ້ອມທີ່ດີ ແລະ ສວຍງາມ, ສາມາດແກ້ໄຂໄດ້ໃນເລື່ອງທີ່ພັກຂອງພະນັກງານສູນຄຸ້ມຄອງ ບໍາລຸງຮັກສາເມືອງຫລວງພະບາງ ແລະ ສູນ ຄຸ້ມຄອງບໍາລຸງຮັກສາເມືອງວັງວຽງ, ​ເຮັດໃຫ້ການບໍລິການທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ມີຄວາມສະດວກສະບາຍ ແລະ ມີຄຸນນະພາບທີ່ດີຂຶ້ນ.

ເມື່ອບໍ່ນານມານີ້, ກຸ່ມບໍລິສັດທາງລົດໄຟຈີນເລກທີ15 ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມການກໍ່ສ້າງໂຄງການສູນກາງເສັ້ນທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ປີ 2023 ​ແລະ ໄດ້ຮັບຜິດຊອບໂຄງການຄວາມສ່ຽງ ທີ່ອາດຈະເກີດຂຶ້ນໄດ້ໃນທຸກພາກສ່ວນ ແລະ ໂຄງການບຳລຸງສ້າງລວມທັງການກໍ່ສ້າງໃໝ່, ການບຳລຸງຮັກສາ, ​ໂຄງການສ້ອມແປງ ແລະ ສຸກເສີນດ້ານຄວາມປອດໄພ, ການກູ້ໄພ, ການຟື້ນຟູຄວາມເສຍຫາຍທາງນ້ຳ ແລະ ໂຄງການອື່ນໆ ໂດຍອີງໃສ່ຄວາມປອດໄພດ້ານຄົມມະນາຄົມ, ການຜະລິດ, ຄວາມຕ້ອງການໃນການດຳເນີນງານ ທີ່ເປັນບົດບາດຮັບປະກັນການເຄື່ອນໄຫວ ຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ. ພ້ອມທັງປະຕິບັດວຽກງານ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຢ່າງເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍ ຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນແລະໄດ້ຮັບການຄຸ້ມຄອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ຢ່າງຄົບຖ້ວນສົມບູນ.

ທ່ານ Zhao Yuting ຫົວໜ້າໂຄງການປະຈຳພາກພື້ນຂອງບໍລິສັດກໍ່ສ້າງຂົວທາງຈຳກັດ ຂອງກຸ່ມບໍລິສັດທາງລົດໄຟຈີນເລກທີ 15 ໄດ້ກ່າວວ່າ:ຮູ້ສຶກເປັນກຽດທີ່ສຸດທີ່ພວກເຮົາ ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມໃນການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ, ສືບຕໍ່ຮັບໃຊ້ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ແລະ ຈະຮ່ວມມືກັບເພື່ອນລາວ, ຮ່ວມມື ກັນກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ ເພື່ອປະກອບສ່ວນຊຸກຍູ້ ການພັດທະນາສູ່ຄຸນນະພາບສູງ ຂອງຂໍ້ລິເລີ່ມໜຶ່ງແລວທາງໜຶ່ງເສັ້ນທາງໃຫ້ດີຂຶ້ນໄປເລື້ອຍໆ.


KPL

ຂ່າວອື່ນໆ

ads
ads

Top