KPL
ຂປລ. ພິທີເປີດງານວາງສະເເດງ ຜະລິດຕະພັນທ່ອງທ່ຽວອາຊຽນ (TRAVEX) ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ 15-20 ມັງກອນ 2025 ທີ່ ລັດຈໍຮໍ ບາຣູ ປະເທດມາເລເຊຍ ໂດຍມີ ທ່ານ ດາໂຕ ຊີ ຕຽງ ກິງ ຊິງ ລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງທ່ອງທ່ຽວ, ສິລະປະ ແລະ ວັດທະນະທຳ ມາເລເຊຍ, ຜູ້ຕາງໜ້າລັດຈໍຮໍ ບາຣູ, ກອງເລຂາອາຊຽນ ເເລະ ປະເທດສະມາຊິກອາຊຽນ, ບັນດາຜູ້ປະກອບການທ່ອງທ່ຽວ ປະເທດອາຊຽນ ແລະ ສື່ມວນຊົນ ເຂົ້າຮ່ວມ.
ຂປລ. ພິທີເປີດງານວາງສະເເດງ ຜະລິດຕະພັນທ່ອງທ່ຽວອາຊຽນ (TRAVEX) ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ 15-20 ມັງກອນ 2025 ທີ່ ລັດຈໍຮໍ ບາຣູ ປະເທດມາເລເຊຍ ໂດຍມີ ທ່ານ ດາໂຕ ຊີ ຕຽງ ກິງ ຊິງ ລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງທ່ອງທ່ຽວ, ສິລະປະ ແລະ ວັດທະນະທຳ ມາເລເຊຍ, ຜູ້ຕາງໜ້າລັດຈໍຮໍ ບາຣູ, ກອງເລຂາອາຊຽນ ເເລະ ປະເທດສະມາຊິກອາຊຽນ, ບັນດາຜູ້ປະກອບການທ່ອງທ່ຽວ ປະເທດອາຊຽນ ແລະ ສື່ມວນຊົນ ເຂົ້າຮ່ວມ.
ທ່ານ ດາໂຕ ຊີ ຕຽງ ກິງ ຊິງ ໄດ້ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ການຈັດງານໃນຄັ້ງນີ້, ເພື່ອສ້າງຄວາມເຂົ້າໃຈ ແລະ ການຮ່ວມມື ລະຫວ່າງ ປະເທດສະມາຊິກອາຊຽນ ຜ່ານເວທີມະຫາກຳທ່ອງທ່ຽວອາຊຽນ (ASEAN Tourim forum 2025) ເຊິ່ງທັງສອງງານນີ້ ຖືເປັນໂອກາດອັນດີ ໃນການສ້າງການເຊື່ອມໂຍງ ແລະ ເຊື່ອມຈອດການຮ່ວມມື ລະຫວ່າງ ບັນດາປະເທດອາຊຽນ ແລະ ພາກພື້ນ ເພື່ອໃຫ້ການທ່ອງທ່ຽວ ມີຄວາມຍືນຍົງໃນອະນາຄົດ, ງານໃນຄັ້ງນີ້ໄດ້ມີຜູ້ຂາຍ ຈຳນວນ 221 ຄົນ, ຜູ້ຊື້ ຈຳນວນ 323 ຄົນ ຈາກ 42 ປະເທດ ແລະ ສື່ມວນຊົນ 100 ຄົນ ຈາກ 35 ປະເທດເຂົ້າຮ່ວມ. ນອກຈາກການຮ່ວມມື ທາງດ້ານການທ່ອງທ່ຽວແລ້ວ, ອີກຈຸດປະສົງໜຶ່ງກໍເພື່ອເປັນ ການຮ່ວມມືສູ່ການສ້າງອຸດສາຫະກຳ ການທ່ອງທ່ຽວຂອງອາຊຽນ ທີ່ມີຄວາມເປັນໜຶ່ງດຽວ, ຮ່ວມກັນອະນຸຮັກວັດທະນະທຳ ແລະ ສົ່ງເສີມຊຸມຊົນ ໃຫ້ມີສ່ວນຮ່ວມເຂົ້າໃນ ອະນຸລັກການທ່ອງທ່ຽວ ໃຫ້ມີຄວາມຍືນຍົງ, ພ້ອມທັງຮ່ວມມືສ້າງນະວັດຕະກຳ ແລະ ປັບຕົວໃຫ້ທັນກັບຄວາມຕ້ອງການ ໃນການປ່ຽນແປງຂອງອຸດສາຫະກຳ ການທ່ອງທ່ຽວລະດັບໂລກ ເພື່ອໃຫ້ອາຊຽນສາມາດກ້າວຂຶ້ນ ເປັນຜູ້ນຳໃນອຸດສາຫະກຳ ການທ່ອງທ່ຽວໂລກ, ສົ່ງເສີມການຂະຫຍາຍຕົວທາງດ້ານເສດຖະກິດ ແລກປ່ຽນວັດທະນະທຳ ແລະ ຍົກລະດັບຊີວິດການເປັນຢູ່ຂອງປະຊາຄົມອາຊຽນ.
ໂອກາດນີ້, ທ່ານ ເກດຕະສອນ ສຸນດາຣາ ຫົວໜ້າພະແນກກິດຈະກຳ ການຕະຫລາດທ່ອງທ່ຽວ ກົມໂຄສະ ນາການທ່ອງທ່ຽວ ກະຊວງຖະແຫລງຂ່າວ ວັດທະນະທຳ ແລະ ທ່ອງທ່ຽວ ໄດ້ກ່າວວ່າ: ກົມໂຄສະນາການທ່ອງ ທ່ຽວ ໃນນາມຕາງໜ້າກະຊວງຖະແຫລງຂ່າວ, ວັດທະນະທຳ ແລະ ທ່ອງທ່ຽວ ໄດ້ຈັດຫ້ອງວາງສະແດງ ຜະລິດຕະພັນທ່ອງທ່ຽວ ໃນງານ TRAVEX ເຊິ່ງໄດ້ນຳເອົາແຜ່ນພັບໂຄສະນາ ການທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ໄດ້ນຳຜູ້ປະກອບທຸລະກິດທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ໂຮງແຮມມາເຂົ້າຮ່ວມ ເພື່ອເປັນສົ່ງເສີມຂະຫຍາຍ ການຕະຫລາດການທ່ອງທ່ຽວ ລະຫວ່າງ ສປປ ລາວ, ປະເທດອາຊຽນ ແລະ ພາກພື້ນ.
ພາຍຫລັງສໍາເລັດງານດັ່ງກ່າວ, ບັນດາຄູ່ຊື້-ຂາຍ ແລະ ສື່ມວນຊົນ ຈະໄດ້ໄປທ່ອງທ່ຽວ ເພື່ອສໍາຜັດ ວັດທະ ນາທໍາ, ປະເພນີ ແລະ ການບໍລິການ ການທ່ອງທ່ຽວ ຢູ່ສະຖານທີ່ທ່ອງທ່ຽວ ທີ່ສໍາຄັນຕ່າງໆ ຂອງປະເທດມາເລເຊຍ ເຊັ່ນ: ປີນັງ ເຊລັງງໍ, ສະລາວັກ, ຊາບາ ແລະ ລັງກາວີ.
ຂ່າວ-ພາບ: ສຸກທະວີ
KPL