KPL
ຂປລ. ວັນທີ 12 ພະຈິກ 2025, ເວັບໄຊ Chinatruck.org ໄດ້ລາຍງານວ່າ FORLAND ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມຫຸ້ນສ່ວນທົ່ວໂລກ 2026 ຂອງຕົນຂຶ້ນຢູ່ສປ.ຈີນ. ບໍລິສັດຄູ່ຮ່ວມຈາກຫ້າທະວີບໄດ້ມາຊຸມນຸມກັນເພື່ອປຶກສາຫາລືເຖິງອະນາຄົດຂອງອຸດສາຫະກໍາລົດທີ່ໃຊ້ເພື່ອການຄ້າແລະ ຊອກຫາໂອກາດຮ່ວມມື, ນະວັດຕະກໍາສີຂຽວ, ແລະ ການເຕີບໂຕແບບຍືນຍົງ.
.jpg)
ອຸດສາຫະກໍາລົດເພື່ອການຄ້າໂລກກ້າວສູ່ຍຸກສະໄຫມສີຂຽວ
ຕະຫລາດລົດການຄ້າໂລກກໍາລັງມີການປ່ຽນແປງຄັ້ງໃຫຍ່ ກ້າວສູ່ການເປັນເຕັກໂນໂລຊີຂົນສົ່ງທີ່ມີການປ່ອຍກາກບອນຕໍ່າ ແລະ ອັດສະລິຍະ. ອີງຕາມຂໍ້ມູນຈາກສະມາຄົມອຸດສາຫະກໍາລົດຍົນຈີນ (CAAM), ການສົ່ງອອກລົດເພື່ອການຄ້າຂອງຈີນຕິດໜຶ່ງໃນອັນດັບສູງສຸດຂອງໂລກຕິດຕໍ່ກັນເປັນເວລາຫ້າປີ ແລະ ລົດທີ່ນຳໃຊ້ເພື່ອການຄ້າທີ່ໃຊ້ພະລັງງານໃໝ່ ໃນປັດຈຸບັນມີສ່ວນແບ່ງໃນຕະຫລາດໂລກຫຼາຍກວ່າ 18% ໃນປີ 2025.
ທ່າມກາງການປ່ຽນແປງຂອງອຸດສາຫະກໍາລົດ, ບັນດາບໍລິສັດຜະລິດລົດຈີນໄດ້ເລັ່ງຍຸດທະສາດສາກົນຂອງຕົນ ແລະ FORLAND ກໍຢືນຢູ່ໃນແຖວຫນ້າຂອງຄວາມພະຍາຍາມຄັ້ງນີ້.
26 ປີ ແຫ່ງການເຕີບໃຫຍ່: ຈາກ “ຜະລິດໃນຈີນ” ສູ່ “ຜະລິດເພື່ອໂລກ”
ຈາກ 26 ປີແຫ່ງການພັດທະນາ, FORLAND ໄດ້ກາຍເປັນຍີ່ຫໍ້ທີ່ໄວ້ວາງໃຈໄດ້ຂອງໂລກ, ໃຫ້ບໍລິການຜູ້ໃຊ້ງານໄດ້ຫລາຍກວ່າ 6.8 ລ້ານຄົນໃນທົ່ວໂລກ. ສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໃນປີ 1996, FORLAND ກາຍເປັນຍີ່ຫໍ້ທີ່ຂາຍດີທີ່ສຸດໃນປະເທດຈີນໄດ້ຢ່າງໄວວາ. ໃນປີ 2008, ບໍລິສັດໄດ້ກ້າວເຂົ້າສູ່ຕະຫລາດລົດຕ່າງປະເທດເປັນຄັ້ງທໍາອິດ, ນໍາເອົາການຜະລິດລົດຂອງຈີນສູ່ຕະຫລາດໂລກ. ປະຈຸບັນ, FORLAND ເປັນຜູ້ໃຫ້ບໍລິການລົດຫລາກຫລາຍປະເພດ ທັງລົດໄຟຟ້າ, ລົດໄຮບຣິດ ແລະ ລົດທີ່ໃຊ້ພະລັງງານໄຮໂດຣເຈນ ເປັນການຫັນປ່ຽນຈາກເຕີບໃຫຍ່ທີ່ເນັ້ນປະລິມານ ສູ່ການເຕີບໃຫຍ່ ທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍນະວັດຕະກໍາ.
ໃນປີ 2024, FORLAND ໄດ້ສ້າງຕັ້ງພະແນກທຸລະກິດທົ່ວໂລກ ເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງຍຸດທະສາດຕ່າງປະເທດທີ່ສຳຄັນ, ເລັ່ງການຫັນປ່ຽນຕົນເອງຈາກຜູ້ສົ່ງອອກລົດ ສູ່ການເປັນຜູ້ດໍາເນີນທຸລະກິດລະດັບໂລກ.
ຂັບເຄື່ອນການເຕີບໂຕທົ່ວໂລກ ດ້ວຍເຕັກໂນໂລຢີ ແລະ ຄວາມໜ້າເຊື່ອຖືໃນຍີ່ຫໍ້
ໃນປັດຈຸບັນ FORLAND ໄດ້ໃຫ້ບໍລິການລົດໃຊ້ເພື່ອການຄ້າແບບຄົບຊຸດ ໃນນີ້ ລວມທັງລົດຕູ້ ລົດບັນທຸກຂະໜາດນ້ອຍ, ລົດບັນທຸກຂະໜາດກາງ, ແລະ ພາຫະນະເພື່ອການກໍ່ສ້າງ — ທີ່ຖືກອອກແບບໂດຍສະເພາະເພື່ອຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການດ້ານການຂົນສົ່ງທີ່ຫລາກຫລາຍ.
ບໍລິສັດຍັງລົງທຶນຢ່າງຫລວງຫລາຍໃສ່ເຕັກໂນໂລຢີພະລັງງານໃຫມ່, ການຂັບຂີ່ແບບໄຮ້ຄົນຂັບ ແລະ ການຂົນສົ່ງຜ່ານໂດຣນ (ຍານພາຫະນະບໍ່ມີຄົນຂັບ), ພ້ອມທັງສ້າງລະບົບສະໜອງທົ່ວໂລກ ແລະ ລະບົບການຕະຫລາດດິຈິຕອນ ເພື່ອຂະຫຍາຍບົດບາດໃນຕະຫລາດສາກົນ.

ເດີນຕາມແຜນຍຸດທະສາດຂອງບໍລິສັດ:
2025–2027: ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ກັບວຽກງານວິໄຈ ແລະ ການພັດທະນາ ລວມທັງບໍລິສັດທ້ອງຖິ່ນຢູ່ຕ່າງປະເທດ.
2028–2030: ພັດທະນາຕົນເອງໃຫ້ເປັນຍີ່ຫໍ້ລົດເພື່ອການຄ້າຂະໜາດເບົາຊັ້ນນໍາຂອງໂລກ, ໃຫ້ບໍລິການລູກຄ້າໃນຫລາຍກວ່າ 150 ປະເທດ ແລະ ພາກພື້ນ, ມີຜູ້ຊົມໃຊ້ທົ່ວໂລກເພີ່ມຂຶ້ນ 10 ລ້ານຄົນ, ແລະ ສ້າງລາຍໄດ້ 40 ຕື້ຢວນຕໍ່ປີ.
ເພື່ອປະຕິບັດຕາມວິໄສທັດດັ່ງກ່າວ, FORLAND ໄດ້ສ້າງຄໍາຂວັນຍີ່ຫໍ້ໃຫມ່ — “Forland, For You!” (ຟໍແລນ, ເພື່ອທ່ານ!), ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນຄຸນຄ່າຫລັກຫ້າປະການ: ໄວ (Fast), ຕະຫຼອດການ (Forever), ດີເລີດ (Fantastic), ອິດສະຫຼະ (Freedom), ແລະ ອະນາຄົດ (Future). ຫຼັກການເຫລົ່ານີ້ ເນັ້ນໃຫ້ເຫັນຄວາມມຸ່ງຫວັງຂອງຍີ່ຫໍ້ ທີ່ຢາກພັດທະນາເລື່ອງຄວາມວ່ອງໄວ, ຄວາມໜ້າເຊື່ອຖື, ຄຸນນະພາບ, ງ່າຍຕໍ່ການນໍາໃຊ້, ແລະ ນະວັດຕະກໍາ.
ຍຸດທະສາດ 3ຂັ້ນຕອນກ້າວສູ່ລະດັບໂລກ
ໃນກອງປະຊຸມ, ທ່ານ ຕົ້ງ ຢອງເຊິ່ງ (Dong Yongsheng), ຜູ້ຈັດການທົ່ວໄປ ພະແນກສາກົນ FORLAND, ໄດ້ແຈ້ງໃຫ້ຊາບກ່ຽວກັບຜົນສໍາເລັດຢູ່ຕະຫລາດໂລກຂອງບໍລິສັດ ແລະ ອະທິບາຍແຜນຍຸດທະສາດ “3 ຂັ້ນຕອນ ກ້າວສູ່ລະດັບໂລກ” ຂອງບໍລິສັດ:
ພື້ນຖານ: ສ້າງພື້ນຖານການຄ້າທີ່ເຂັ້ມແຂງ ຜ່ານການສົ່ງອອກຍານພາຫະນະ ແລະ ຊິ້ນສ່ວນ (CKD).
ຫັນເປັນທ້ອງຖິ່ນ: ສະຫນັບສະຫນູນການຜະລິດ ແລະ ການຕະຫລາດທ້ອງຖິ່ນ ເພື່ອສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ກັບການດໍາເນີນທຸລະກິດໃນພາກພື້ນ.
ລົງເລິກການເຊື່ອມໂຍງ: ສ້າງລະບົບວິໄຈ-ພັດທະນາ, ບໍລິການ, ການເງິນ, ແລະ ການຜະລິດທ້ອງຖິ່ນ ເພື່ອສ້າງລະບົບນິເວດຕ່າງປະເທດທີ່ສົມບູນ.
ເພື່ອສະໜັບສະໜູນຍຸດທະສາດນີ້, FORLAND ວາງແຜນທີ່ຈະເພີ່ມຈຳນວນຜະລິດຕະພັນຂອງຕົນ, ສົ່ງເສີມການວິໄຈ ແລະ ພັດທະນາ ກ່ຽວກັບ ລົດບັນທຸກໜັກ, ການຂັບຂີ່ແບບບໍ່ມີຄົນຂັບ ແລະ ການຂົນສົ່ງອັດສະລິຍະ, ລວມທັງ ສົ່ງເສີມການຮ່ວມມືໃນລະບົບສະໜອງທົ່ວໂລກຂອງຕົນ — ສົ່ງເສີມການເຕີບໃຫຍ່ຮ່ວມກັນກັບຄູ່ຮ່ວມງານທົ່ວໂລກ.
ຜະລິດຕະພັນໃຫມ່ ແລະ ການຮ່ວມມືທົ່ວໂລກ
ໃນລະຫວ່າງກອງປະຊຸມ, FORLAND ໄດ້ເປີດຕົວຜະລິດຕະພັນໃຫມ່ສອງລາຍການສໍາລັບຕະຫລາດໂລກ — ລົດບັນທຸກເກຍອໍໂຕ L7 ແລະ ລຸ້ນ U7 ຊີຣີ້ — ແລະ ນຳສະເໜີເຕັກໂນໂລຢີການຂັບຂີ່ແບບອິສະລະຫລ້າສຸດຂອງຕົນ.

L7, ທີ່ພັດທະນາຂຶ້ນຈາກການວິເຄາະຂໍ້ມູນເສັ້ນທາງໃນທົ່ວໂລກຫຼາຍລ້ານກິໂລແມັດ, ໄດ້ຮັບການປັບປຸງໃນ 7 ມິຕິ — ຄວາມອັດສະລິຍະ, ຄວາມແຮງ, ຄວາມປອດໄພ, ຄວາມປະຢັດນໍ້າມັນ, ຄວາມສະດວກສະບາຍ, ຄວາມສາມາດໃນການບັນທຸກ, ແລະ ການບໍລິການ — ສະໜອງທາງເລືອກດ້ານການຂົນສົ່ງທີ່ດີກວ່າສຳລັບຜູ້ປະກອບການການຂົນສົ່ງທົ່ວໂລກ.
U7 ຊີຣີ້, ທີ່ພັດທະນາບົນພື້ນຖານຄັນຊີສະເກັດບອດທີ່ລ້ຳຫນ້າ, ແມ່ນລົດຕູ້ຮຸ່ນທໍາອິດຂອງວົງການ ເພື່ອນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຢີ VICU, ລວມລະບົບການຈັດການພະລັງງານ ແລະ ຄວາມຮ້ອນ ເຂົ້າກັນເພື່ອໃຫ້ປະຢັດພະລັງງານ ແລະ ຄວາມຄ່ອງໂຕທີ່ດີກວ່າເກົ່າ.
FORLAND ຍັງໄດ້ປະກາດຍຸດທະສາດພະລັງງານໃຫມ່ຂອງຕົນ ແລະ ຍ້ອງຍໍຕົວແທນຈໍາຫນ່າຍຕ່າງປະເທດ ສໍາລັບຜົນງານການປະກອບສ່ວນທີ່ດີເດັ່ນຂອງເຂົາເຈົ້າ.

ຮ່ວມກັນສ້າງອະນາຄົດທີ່ຍືນຍົງ ແລະ ສີຂຽວກວ່າເກົ່າ
ຈາກ “ຜະລິດໃນຈີນ” ສູ່ “ການສ້າງຮ່ວມກັບໂລກ,” FORLAND ກໍາລັງຮ່ວມມືກັບຄູ່ຮ່ວມງານທົ່ວໂລກ ເພື່ອສ້າງລະບົບນິເວດການຂົນສົ່ງທີ່ສະອາດ, ອັດສະລິຍະ, ແລະ ເຊື່ອມໂຍງກວ່າເກົ່າ.
ດ້ວຍປະສົບການເກືອບສາມທົດສະວັດ ແລະ ວິໄສທັດສູ່ອະນາຄົດ, FORLAND ຍັງຄົງມຸ່ງຫມັ້ນທີ່ຈະສົ່ງເສີມການຂົນສົ່ງສີຂຽວ, ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ແກ່ຄູ່ຮ່ວມງານຂອງຕົນ, ແລະ ຂັບເຄື່ອນການເຕີບໂຕທົ່ວໂລກທີ່ຍືນຍົງ — ນໍາເອົານະວັດຕະກຳ ແລະ ການຮ່ວມມືໄປສູ່ທຸກແຈມຸມຂອງໂລກ.

KPL