lkmk]tot]a f xt-kmy xtw8 xt-k-q o]k; \A opn oK @ 0j k; c]t gsfdko j 09/01/2025 xtgmf]k; ໂທລະເລກ... ສະຫລອງວັນສ້າງຕັ້ງ...ັ ນ້ າັ້ ງ ຂປລ. ພິທີສະເຫລີມສະຫລອງວັນ ສ້າງຕັ້ງອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນ ຄົບຮອບ 35 ປີ (09/01/199009/01/2025) ຈັດໃນວັນທີ 8 ມັງກອນ 2025 ຢູ່ນະຄອນຫລວງ ວຽງຈັນ ໂດຍເປັນກຽດເຂົ້າຮ່ວມຂອງ ທ່ານ ທອງລຸນ ສີສຸລິດ ເລຂາທິການ ໃຫຍ່ຄະນະບໍລິຫານງານສູນກາງພັກ, ປະທານປະເທດ ແຫ່ງ ສປປ ລາວ, ມີຄະນະພັກ, ຄະນະນຳຂອງອົງການ ໄອຍະການປະຊາຊົນສູງສຸດ ພ້ອມ ດ້ວຍພະນັກງານ ອົງການໄອຍະການ ປະຊາຊົນ ເຂົ້າຮ່ວມ. ທ່ານໄຊຊະນະໂຄດພູທອນຫົວໜ້າ ອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນສູງສຸດ ໄດ້ຍົກໃຫ້ເຫັນບັນດາຜົນສຳເລັດ ຫລາຍດ້ານໃນໄລຍະ 35 ປີທີ່ຜ່ານມາ, ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ຂອງສະພາ ຊົມເຊີຍ...ົ ມີ ຍ ທີ່ຫາຍາກຂອງສອງຊາດ ລາວຫວຽດນາມ ຊຶ່ງແມ່ນປະທານ ໂຮ່ຈີ່ ມິງ ຜູ້ຍິ່ງໃຫຍ່, ປະທານ ໄກສອນ ພົມ ວິຫານ ແລະ ປະທານ ສຸພານຸວົງ ທີ່ ເຄົາລົບຮັກເປັນຜູ້ກໍ່ສ້າງ, ບໍາລຸງ ແລະ ຖະນຸຖະໜອມ ມານັ້ນໃຫ້ສືບຕໍ່ເສີມ ຂະຫຍາຍຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ ແລະ ຈະເລີນ ງອກງາມຍິ່ງໆຂຶ້ນ. ເມື່ອທົບທວນຄືນປະຫວັດສາດ ຂອງສອງຊາດ ລາວ-ຫວຽດນາມ, ນັບແຕ່ສ້າງຕັ້ງພັກກອມມູນິດອິນດູຈີນ ໃນປີ 1930 ໂດຍແມ່ນປະທານ ໂຮ່ຈີ່ ມິງ ເປັນຜູ້ກໍ່ຕັ້ງຂຶ້ນ, ຄວາມເປັນພີ່ນ້ອງ ລະຫວ່າງສອງຊາດ ມີຄວາມເລິກ ເຊິ່ງຂຶ້ນ, ໃນໄລຍະກວ່າເຄິ່ງສະຕະວັດ ທີ່ຜ່ານມາ ສອງຊາດລາວ-ຫວຽດ ນາມ ໄດ້ຄຽງບ່າຄຽງໄຫລ່ ກັນຕໍ່ສູ້ ຢ່າງພິລະອາດຫານ, ຜ່ານຜ່າທຸກອຸ ປະສັກທຸລະກັນດານ ທີ່ເຕັມໄປດ້ວຍ ຄວາມເສຍສະລະ ແລະ ດ້ວຍຄໍາສອນ ອະມະຕະຂອງປະທານ ໂຮ່ຈີ່ມິງ ວ່າ “ການຊ່ວຍເຫລືອເພື່ອນປຽບເໝືອນ ການຊ່ວຍເຫລືອຕົນເອງ”; ປະຊາຊົນ ຫວຽດນາມ ແລະ ປະຊາຊົນລາວ ແມ່ນ ເພື່ອນບ້ານໃກ້ຄຽງ, ອ້າຍນ້ອງອັນໃກ້ ຊິດສະໜິດສະໜົມ, ຮ່ວມສູ້ຮົບໃນຂຸມ ຄອງດຽວກັນ, ໄດ້ຄຽງບ່າຄຽງໄຫລ່ ຮ່ວມສຸກຮ່ວມທຸກ, ຮ່ວມກັນຮົບ, ພ້ອມ ກັນເອົາຊະນະ, ນໍ້າໃຈສາມັກຄີສູ້ຮົບ ແລະ ນໍ້າໃຈມິດຕະພາບຖານອ້າຍນ້ອງ ລະຫວ່າງ ປະຊາຊົນສອງປະເທດ ພວກເຮົາໄດ້ຮັບການຫລໍ່ຫລອມຈາກ ການຕໍ່ສູ້ແມ່ນປັດໄຈແຫ່ງໄຊຊະນະ ຂອງພາລະກິດຕໍ່ສູ້ກູ້ຊາດ, ແມ່ນພື້ນ ຖານ ອັນໝັ້ນແກ່ນ ໃຫ້ແກ່ການພົວພັນ ຮ່ວມມືຍາວນານ ເພື່ອສ້າງສາປະເທດ ຊາດ ຕາມຈຸດໝາຍທີ່ພັກໄດ້ກໍານົດໄວ້. ລາວ ແລະ ຫວຽດນາມ ຜູກພັນ ສະໜິດແໜ້ນຕໍ່ກັນ ຍ້ອນວ່າຮ່ວມຊາ ຕາກໍາປະຫວັດສາດ, ນັບແຕ່ທ້າຍສະ ຕະວັດ 19 ເປັນຕົ້ນມາ, ສອງຊາດໄດ້ ພ້ອມກັນດໍາເນີນການຕໍ່ສູ້ຕ້ານສັດຕູ ໂຕດຽວກັນ ຄືພວກລ່າເມືອງຂຶ້ນຝຣັ່ງ, ຟາດຊິດຍີ່ປຸ່ນ ແລະ ຈັກກະພັດອາເມ ລິກາ ເພື່ອກອບກູ້ ແລະ ປົກປັກຮັກສາ ປະເທດຊາດ ໂດຍສະເພາະແມ່ນການ ຕໍ່ສູ້ກັບຈັກກະພັດຜູ້ຮຸກຮານ ທີ່ໂຫດ ຫ້ຽມທີ່ສຸດຂອງຍຸກສະໄໝ, ສອງ ຊາດໄດ້ຮ່ວມ ສໍາພັນສູ້ຮົບຄຽງບ່າ ຄຽງໄຫລ່ກັນ ເພື່ອຕີເອົາຊະນະສັດຕູ ເທື່ອລະກ້າວ, ຕີຖອຍທຸກພາກສ່ວນ, ທຸກກົນອຸບາຍ ຂອງພວກສັດຕູ, ກ້າວ ຂຶ້ນຍາດເອົາໄຊຊະນະອັນຍິ່ງໃຫຍ່, ປະຫວັດສາດໄດ້ຜູກແໜ້ນຊາຕາກໍາ ຂອງສອງຊາດ ໃນການຕໍ່ສູ້ສັດຕູໂຕ ດຽວກັນ ແລະ ໄດ້ວາງຈຸດປະສົງເປົ້າ ໝາຍລວມຂອງສອງຊາດ. ດັ່ງນັ້ນ, ສອງປະເທດໄດ້ພ້ອມກັນສູ້ຮົບ ແລະ ພ້ອມກັນຍາດເອົາໄຊຊະນະນັ້ນ ແມ່ນ ການສະແດງອອກຂອງຄວາມສາມັກ ຄີ, ນໍ້າໃຈມິດຕະພາບທີ່ມີປະສິດທິຜົນ ຂອງການປະຕິວັດສອງປະເທດ ລາວຫວຽດນາມ. ໃນໄລຍະການຕໍ່ສູ້ຕ້ານ ລັດທິລ່າເມືອງຂຶ້ນແບບໃໝ່ໂດຍສະ ເພາະໃນຊຸມປີ 1959-1960 ຜູ້ນໍາ ຂອງສອງປະເທດໄດ້ຮ່ວມກັນວາງ ແນວທາງຍຸດທະສາດ, ຍຸດໂທບາຍ ແລະ ວິທີປະຕິວັດ ເພື່ອຕີເອົາຊະນະ ຈັກກະພັດຜູ້ຮຸກຮານ, ໃນເວລາດຽວ ກັນນັ້ນ ປະທານ ໂຮ່ຈີ່ມິງ ໄດ້ຢັ້ງຢືນ ໃຫ້ເຫັນວ່າ: ສາຍພົວພັນລະຫວ່າງ ສອງພັກ ທີ່ມີອຸດົມການກອມມູນິດ ອັນດຽວກັນລະຫວ່າງ ສອງປະເທດ ສັງຄົມນິຍົມນໍາກັນແລ້ວ, ຍັງມີສາຍ ພົວພັນອັນສະໜິດສະໜົມແບບເປັນ ກັນເອງ ເຊິ່ງບໍ່ຄືປະເທດຕ່າງໆໃນ ໂລກ, ພ້ອມກັນນີ້ເພິ່ນຍັງໄດ້ເວົ້າວ່າ “ພວກເຮົາຕ້ອງ ເວົ້າວ່າ”, “ສາຍພົວ ພັນພິເສດ” ຈຶ່ງຈະຖືກຕ້ອງ, ເປັນສິ່ງທີ່ ຈະແຈ້ງແລ້ວວ່າ ສາຍພົວພັນ, ຄວາມ ສາມັກຄີພິເສດ, ການຮ່ວມມືຮອບ ດ້ານລະຫວ່າງ ລາວ-ຫວຽດນາມ ບໍ່ ແມ່ນເກີດຂຶ້ນເອງ, ແຕ່ຫາກເກີດຂຶ້ນໃນ ຂະບວນວິວັດອັນຍາວໄກ ບົນເສັ້ນທາງ ແຫ່ງການຕໍ່ສູ້ຕ້ານພວກລ່າເມືອງຂຶ້ນ ຝຣັ່ງ ແລະ ຈັກກະພັດອາເມລິກາ ທີ່ ເຕັມໄປດ້ວຍການເສຍສະລະທັງຊີວິດ ແລະ ເລືອດເນື້ອ ລະຫວ່າງ ກອງທັບ ແລະ ປະຊາຊົນຂອງສອງຊາດ. ສາຍ ພົວພັນມິດຕະພາບ, ຄວາມສາມັກຄີ ພິເສດ ແລະ ການຮ່ວມມືຮອບດ້ານ ທີ່ ມີຄວາມດູດດື່ມເລິກເຊິ່ງແໜ້ນແຟ້ນ, ໝັ້ນຄົງ ແລະ ມີຊີວິດຊີວາ ທີ່ເຕັມໄປ ດ້ວຍຄວາມເຫລື້ອມໃສຫາສາຍພົວ ພັນໃດໃນໂລກນີ້ປຽບທຽບໄດ້ຍາກ ຊຶ່ງປະທານ ໂຮ່ຈີ່ມິງ ໄດ້ກັ່ນຕອງພັນ ລະນາສາຍພົວພັນ ລາວ-ຫວຽດນາມ ໃນບົດກະວີທີ່ມີຊື່ສຽງຂອງເພິ່ນວ່າ: “ຮັກຫອມກັນໝາຍໝັ້ນ ຫລາຍສັນພູກໍ ປີນໄຕ່ ຫລາຍນໍ້າໃຫຍ່ ແລະ ໂຄກຄ້ອຍ ຂວາງກັ້ນກໍດຸ່ງໄປ ສອງຊາດລາວ ຫວຽດນາມ ໄດ້ຝັງຄວາມຮັກຢູ່ໃນໃຈ ຮົງຮ່າທັງແມ່ຂອງບໍ່ເລິກປຸນປານໄດ້”. ຊົມເຊີຍການຢ້ຽມຢາມ ສປປ ລາວ ຢ່າງການ ຂອງສະຫາຍ ຟ້າມ ມິງ ຈິງ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ແຫ່ງ ສາທາລະນະ ລັດ ສັງຄົມນິຍົມ ຫວຽດນາມ ຢ່າງສຸດ ໃຈ, ອວຍພອນໃຫ້ສາຍພົວພັນມິດຕະ ພາບ ທີ່ເປັນມູນເຊື້ອ, ຄວາມສາມັກຄີ ພິເສດ ແລະ ການຮ່ວມມືຮອບດ້ານ ລະຫວ່າງ ສອງປະເທດ ລາວ ແລະ ຫວຽດນາມ ຈົ່ງໝັ້ນຄົງຂະໜົງແກ່ນ ຕະຫລອດໄປ! ໄປຍັງພັກ, ລັດຖະບານ ແລະ ປະຊາຊົນ ຈີນ ໂດຍສະເພາະ ຕໍ່ຄອບຄົວຜູ້ໄດ້ຮັບ ເຄາະຮ້າຍໃນຄັ້ງນີ້. ຂ້າພະເຈົ້າເຊື່ອໝັ້ນວ່າ ພາຍໃຕ້ ການຊີ້ນໍາ-ນໍາພາຂອງສະຫາຍ ພ້ອມ ດ້ວຍການນຳຂອງພັກ ແລະ ລັດຖະ ບານຂອງສູນກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນຂອງ ສປ ຈີນ ລວມທັງຄອບຄົວຜູ້ໄດ້ຮັບ ເຄາະຮ້າຍຈະສາມາດຜ່ານຜ່າເວລາ ທີ່ໂສກເສົ້ານີ້ໄດ້ ແລະ ຟື້ນຟູເຂດທີ່ໄດ້ ຮັບຜົນກະທົບ ແລະ ສະພາບຈິດໃຈ ຂອງຄອບຄົວຜູ້ເສຍຊີວິດ ໃຫ້ກັບຄືນ ສູ່ປົກກະຕິ. ປະຊາຊົນສູງສຸດ ຊຸດທີ II ໃນວັນທີ 23 ພະຈິກ 1989 ໄດ້ຮັບຮອງເອົາ ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍ ອົງການໄອຍະການ ປະຊາຊົນແຫ່ງ ສປປ ລາວ ສະບັບ ທຳອິດ ແລະ ປະກາດໃຊ້ໂດຍດຳລັດ ຂອງປະທານປະເທດເລກທີ 05 ລົງ ວັນທີ 9 ມັງກອນ 1990 ເຊິ່ງເປັນ ຂີດໝາຍປະຫວັດສາດ ສຳຄັນຂອງ ອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນ ແລະ ໄດ້ກາຍເປັນວັນສ້າງຕັ້ງອົງການໄອ ຍະການປະຊາຊົນລາວ ເຊິ່ງເປັນອົງ ການອຳນາດລັດ, ມີພາລະບົດບາດ ກວດກາການປະຕິບັດກົດໝາຍໃຫ້ ຖືກຕ້ອງ ແລະ ເປັນເອກະພາບ ໃນທຸກ ກະຊວງ, ຄະ ນະກຳມະການແຫ່ງລັດ, ສຳນັກງານ, ວິສາຫະກິດ, ອົງການຈັດ ຕັ້ງອື່ນໆ ຂອງລັດ ແລະ ສັງຄົມ, ຄະນະ ກຳມະການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນ, ລັດຖະ ກອນ ແລະ ພົນລະເມືອງ. ນັບແຕ່ນັ້ນ ມາ, ອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນ ໄດ້ ຜ່ານໄລະຍະແຫ່ງການທົດສອບ ແລະ ເຕີບໃຫ່ຍຂະຫຍາຍຕົວມາຮອດປັດຈຸ ບັນນີ້ ພໍດີ 35 ປີ (09/01/199009/01/2025). ບົນເສັ້ນທາງແຫ່ງ ການກໍາເນີດເຕີບໃຫຍ່ຂະຫຍາຍຕົວ, ອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນ ໄດ້ຜ່ານ ຜ່າຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ, ສັບສົນ ແລະ ໄດ້ ຜະເຊີນໜ້າກັບສິ່ງທົດສອບ ແລະ ທ້າ ທາຍຫລາຍປະການ. ດ້ວຍຄວາມເອົາ ໃຈໃສ່ນຳພາ-ຊີ້ນໍາ ຢ່າງໃກ້ຊິດຈາກກົມ ການເມືອງສູນກາງພັກ, ສະພາແຫ່ງ ຊາດ, ລັດຖະບານແລະດ້ວຍຄວາມບຸກ ບືນຫ້າວຫັນ, ດ້ວຍຄວາມຮັບຜິດຊອບ ສູງ ຂອງຄະນະພັກ ຕະຫລອດຮອດ ສະມາຊິກພັກ, ພະນັກງານ-ລັດຖະ ກອນອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນທັງ ໝົດໃນແຕ່ລະຮຸ່ນ, ອົງການໄອຍະການ ປະຊາຊົນ ສາມາດເຮັດລ້ອນໜ້າທີ່ ທີ່ພັກ, ປະຊາຊົນມອບໝາຍໃຫ້ສາມາດ ປັບປຸງແລະພັດທະນາຕົນເອງ ໃຫ້ກາຍ ເປັນອົງການທີ່ເຂັ້ມແຂງທາງດ້ານ ການເມືອງ, ການຈັດຕັ້ງ ແລະ ບຸກຄະ ລາກອນໄດ້ໂດຍພື້ນຖານເປັນການປະ ກອບສ່ວນອັນສຳຄັນ, ມີຄວາມພາກ ພູມໃຈຕໍ່ຜົນສຳເລັດອັນຍິ່ງໃຫຍ່ ຂອງ ອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນໃນໄລຍະ 35 ປີຜ່ານມາ, ແຕ່ສິ່ງດັ່ງກ່າວນັ້ນ ຈະ ບໍ່ຢຸດເຊົາໃນແນວຄວາມຄິດໃໝ່ ເພື່ອ ພັດທະນາຕົນເອງ ແລະ ຈະສືບຕໍ່ສ້າງ ອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນ ບົນພື້ນ ຖານບົດຮຽນ ແລະ ຜົນສໍາເລັດທີ່ຍາດ ມາໄດ້ແລະເພີ່ມທະວີການຄຸ້ມຄອງລັດ, ຄຸ້ມຄອງສັງຄົມດ້ວຍກົດໝາຍຕາມ ແນວທາງຂອງພັກ ເຊິ່ງໄດ້ກາຍມາ ເປັນມູນເຊື້ອອັນດີງາມຂອງອົງການ ໄອຍະການປະຊາຊົນ ໃນການປົກປ້ອງ ກົດໝາຍ ແລະ ຄວາມຍຸຕິທຳໃນສັງຄົມ. ໃນໂອກາດນີ້, ທ່ານ ທອງລຸນ ສີ ສຸລິດ ໄດ້ໃຫ້ກຽດມີຄໍາເຫັນບາງຈຸດ ຄົງຄ້າງ ເພື່ອສຸມໃສ່ແກ້ໄຂຢ່າງມີຈຸດ ສຸມ ດ້ວຍມາດຕະການ ແລະ ວິທີການ ທີແຂງແຮງ ແລະ ແທດເຖິງກວ່າເກົ່າ ເຊັ່ນ: ຂີດຄວາມສາມາດໃນການປະຕິ ບັດພາລະບົດບາດພື້ນຖານຕາມລັດຖະ ທໍາມະນູນ ແລະ ກົດໝາຍ ແມ່ນຍັງຈໍາ ກັດ ໂດຍສະເພາະແມ່ນການປະຕິບັດ ພາລະບົດບາດ ຕິດຕາມກວດກາທົ່ວ ໄປຂອງອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນ ແຕ່ລະຂັ້ນ ຕາມທີ່ກົດໝາຍກຳນົດໄວ້, ເຖິງວ່າພວກສະຫາຍ ຍາດໄດ້ຜົນສຳ ເລັດໃນຫລາຍດ້ານແລ້ວ, ແຕ່ເບິ່ງລວມ ແລ້ວແມ່ນຍັງເຮັດໄດ້ໜ້ອຍ ແລະ ຍັງບໍ່ ທັນເຂັ້ມແຂງ. ສະເໜີຊອກຫາສາເຫດ ແລະ ວິເຄາະວິໄຈເບິ່ງວ່າ ເປັນຍ້ອນ ຫຍັງຈຶ່ງບໍ່ທັນເຂັ້ມແຂງ ແລະ ຊອກຫາ ວິທີການແກ້ໄຂແລະຂໍໃຫ້ພວກສະຫາຍ ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນຫາດັ່ງກ່າວໃຫ້ ໄດ້ຮັບຜົນດີຍິ່ງໆຂຶ້ນ; ຖັນແຖວພະນັກ ງານເຖິງວ່າໄດ້ຮັບການກໍ່ສ້າງຢ່າງ ເປັນລະບົບຕໍ່ເນື່ອງ ທາງດ້ານທິດສະດີ ການເມືອງ ແລະ ດ້ານວິຊາສະເພາະ, ແຕ່ດ້ານຄຸນທາດການເມືອງ, ຄຸນສົມ ບັດສິນທໍາປະຕິວັດ, ຈັນຍາບັນ, ຈັນຍາ ທໍາຂອງສະມາຊິກພັກ, ພະນັກງານລັດຖະກອນ ຈໍານວນໜຶ່ງບໍ່ທັນສູງ, ຍັງ ສວຍໃຊ້ໜ້າທີ່ໄປໃນທາງທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ, ມີການລະເມີດສິດ ແລະ ຜົນປະໂຫຍດ ອັນຊອບທໍາຂອງພົນລະເມືອງ, ການແກ້ ໄຂຄະດີຈໍານວນໜຶ່ງ ຍັງຊັກຊ້າ, ບໍ່ເປັນ ທໍາ, ສວຍໂອກາດຫາຜົນປະໂຫຍດທີ່ບໍ່ ຖືກຕ້ອງ ຊຶ່ງພາໃຫ້ມີສຽງຈົ່ມວ່າຈໍາ ນວນບໍ່ໜ້ອຍຈາກສັງຄົມແລະມີພະນັກ ງານຈໍານວນໜຶ່ງ ກໍຖືກປະຕິບັດວິໄນ; ລະບົບກົງຈັກການຈັດຕັ້ງຂອງອົງ ການໄອຍະການແຕ່ລະຂັ້ນ ຍັງບໍ່ທັນ ເຂັ້ມແຂງແລະໜັກແໜ້ນ.ພ້ອມກັນນັ້ນ, ກົນໄກການປະສານສົມທົບ ລະຫວ່າງ ອົງການໄອຍະການແຕ່ລະຂັ້ນ ແລະ ລະຫວ່າງອົງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ແມ່ນ ຍັງເຮັດບໍ່ທັນດີເທົ່າທີ່ຄວນ, ຍັງບໍ່ທັນ ເປັນລະບົບ, ຍັງບໍ່ທັນຄ່ອງຕົວ ແລະ ບໍ່ໂລ່ງລ່ຽນ, ການຊີ້ນໍາທາງດ້ານວິຊາ ສະເພາະ ເຫັນວ່າຍັງບໍ່ທັນເລິກເຊິ່ງ, ບໍ່ ທັນທົ່ວເຖິງ ແລະ ຍັງບໍ່ທັນການ; ປະ ສິດທິພາບໃນການຄົ້ນຄວ້າແລະແກ້ໄຂ ຄະດີ ຍັງບໍ່ທັນສູງ ແລະ ພາວະວິໄສແທ້ ສະແດງອອກໃນການສືບສວນ-ສອບ ສວນ, ປະກອບຂໍ້ມູນຫລັກຖານ ໃສ່ສໍາ ນວນຄະດີ ຍັງມີກໍລະນີບໍ່ທັນຊັດເຈນ, ບໍ່ ຈະແຈ້ງ ແລະ ຊັກຊ້າ, ການຊັ່ງຊາຕີລາ ຄາຫລັກຖານ ແລະ ການສັ່ງຟ້ອງຜູ້ຖືກ ຫາຂຶ້ນສານ ຍັງມີກໍລະນີບໍ່ຄົບຖ້ວນ, ບໍ່ພາວະວິໄສ ແລະ ບໍ່ຖືກຕ້ອງຕາມ ຄວາມຈິງ; ການຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ແກ້ໄຂ ຄະດີຈໍານວນໜຶ່ງບໍ່ທັນຮັບປະກັນຫລັກ ການພື້ນຖານ ຂອງການດໍາເນີນຄະດີ ແລະ ບໍ່ຮັບປະກັນຄວາມຖືກຕ້ອງ, ໂປ່ງ ໃສ, ຍຸຕິທໍາ; ບາງຄະດີມີການຊັກຊ້າ ແກ່ຍາວ, ຫລົບໄປຫລົບມາຫລາຍເທື່ອ ເຮັດໃຫ້ຄະດີຈໍານວນໜຶ່ງບໍ່ມີການ ສິ້ນສຸດ; ບັນຫາການຕິດຕາມກວດກາ ຂອງໄອຍະການ ຕໍ່ການປະຕິບັດຄໍາ ຕັດສິນ ຫລື ຄໍາພິພາກສາຂອງສານ ທີ່ ໃຊ້ໄດ້ຢ່າງເດັດຂາດແລ້ວ ແຕ່ບໍ່ທັນສາ ມາດປະຕິບັດໄດ້ ເຫັນວ່າ ຍັງມີຕົວເລກ ເພີ່ມຂຶ້ນສູງ ໃນແຕ່ລະປີ; ພວກເຮົາ ຄວນເບິ່ງຄືນ ແລະ ມີມາດຕະການແກ້ ໄຂຢ່າງເດັດຂາດ, ຈະແຈ້ງຕື່ມ; ການ ເກັບກໍາຄຸ້ມຄອງຊັບສິນທີ່ຖືກຍຶດ, ອາ ຍັດ ແລະ ສານຕັດສີນຮິບເປັນຂອງລັດ ຜ່ານມາຍັງມີຄວາມສັບສົນ, ມີຊ່ອງ ວ່າງ ແລະ ມີການເສຍຫາຍບໍ່ໜ້ອຍ ລວມທັງການຕີລາຄາຫລັກຊັບ ແລະ ການມອບເຂົ້າງົບປະມານລັດ, ບັນຫາ ນີ້ ຈະມີມາດຕະການແນວໃດ ເພື່ອປັບ ປຸງແກ້ໄຂໃນຕໍ່ໜ້າໃຫ້ດີ ແລະ ມີປະສິດ ທິຜົນສູງຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ; ຄວາມຮູ້ຄວາມ ສາມາດ ແລະ ປະສົບການ ຂອງພະນັກ ງານຈໍານວນໜຶ່ງ ທີ່ຮັບຜິດຊອບໃນ ການຄົ້ນຄວ້າຄະດີ ຍັງບໍ່ທັນສູງເທົ່າທີ່ ຄວນ, ການບໍາລຸງຍົກລະດັບ ແລະ ກໍ່ ສ້າງພະນັກງານ ເຖິງວ່າໄດ້ມີຄວາມ ພະຍາຍາມ ແຕ່ກໍບໍ່ສາມາດຕອບສະ ໜອງໄດ້ຕາມຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງ ການຂອງໜ້າທີ່ການເມືອງໃນເງື່ອນ ໄຂໃໝ່ ດ້ານຈໍານວນຈໍາກັດ, ຄວາມ ຮູ້ຄວາມສາມາດ, ປະສົບການ, ຄວາມ ຮັບຜິດຊອບ ແລະ ຄວາມເສຍສະລະ ບໍ່ທັນສູງເທົ່າທີ່ຄວນ. ອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນ ແມ່ນເຄື່ອງມືອັນສໍາຄັນຂອງຊົນຊັ້ນ ກໍາມະກອນ-ຊາວນາ, ປະຊາຊົນ ຕະ ຫລອດຮອດພົນລະເມືອງລາວທັງໝົດ ທີ່ຮັກຊາດ ໃນການຄຸ້ມຄອງລັດ, ຄຸ້ມ ຄອງເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ, ປົກປ້ອງສິດ ຜົນປະໂຫຍດອັນຊອບທຳ ຂອງປະຊາ ຊົນ, ພົນລະເມືອງ ແລະ ປົກປ້ອງ ຄວາມຍຸຕິທຳໃນສັງຄົມລາວ ເພື່ອແນ ໃສ່ປົກປ້ອງໝາກຜົນຂອງການປະຕິ ວັດ, ຮັບປະກັນຄວາມໝັ້ນຄົງ ໃຫ້ລະ ບອບ ປະຊາທິປະໄຕ ປະຊາຊົນລາວ ໂດຍມີພັກປະຊາຊົນປະຕິວັດລາວ ເປັນ ຜູ້ນຳພາ. ພາບ: ອ່າຍຄຳ 2021 ກ່ຽວກັບການດໍາເນີນຄະດີ ຟອກເງິນ, ການດໍາເນີນຄະດີການ ຟອກເງິນ ຍັງບໍ່ທັນໄດ້ປະຕິບັດເປັນຮູບ ປະທໍາ, ສ່ວນຫລາຍບໍ່ໄດ້ດໍາເນີນຄະດີ ໄປຄວບຄູ່ກັບການດໍາເນີນຄະດີຢາ ເສບຕິດ. ສຳລັບວຽກຕິດຕາມກວດກາ ທົ່ວໄປ ໄດ້ຮັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດເປັນ ຮູບປະທໍາຫລາຍຂຶ້ນ, ບັນດາອົງການ ຈັດຕັ້ງພັກ, ລັດ ແລະ ປະຊາຊົນບັນດາ ເຜົ່າ ມີຄວາມຮັບຮູ້ເຂົ້າໃຈ ແລະ ໃຫ້ ຄວາມຮ່ວມມືໃນວຽກງານດັ່ງກ່າວ ຫລາຍຂຶ້ນ; ກົນໄກປະສານງານ, ການ ວິເຄາະວິໄຈອາຊະຍາກໍາ ສາມາດຮູ້ໄດ້ ບາງສາເຫດຕົ້ນຕໍ ແລະ ວາງມາດຕະ ການແກ້ໄຂ; ວຽກງານຕິດຕາມກວດ ກາ ການດຳເນີນຄະດີອາຍາ ໄດ້ຮັບ ການຍົກສູງສູ່ຄຸນນະພາບເປັນກ້າວໆ, ວາລະແຫ່ງຊາດ ວ່າດ້ວຍການແກ້ໄຂ ບັນຫາຢາເສບຕິດ ໄດ້ຮັບການຈັດຕັ້ງ ປະຕິບັດຢ່າງມີສິດທິພາບ, ກົນໄກປະ ສານງານສະດວກ, ວ່ອງໄວ, ໂລ່ງ ລ່ຽນ; ການຕິດຕາມກວດກາການດໍາ ເນີນຄະດີຢູ່ສານອາຍາ ແລະ ການສັ່ງ ຟ້ອງຜູ້ຖືກຫາຂຶ້ນ ໄດ້ຮັບການຍົກສູງ ທາງດ້ານຄຸນນະພາບ; ວຽກງານຕິດ ຕາມກວດກາ ການປະຕິບັດກົດໝາຍ ຢູ່ຄ້າຍຄຸມຂັງ-ດັດສ້າງ ມີຄຸນນະພາບ ດີຂຶ້ນ, ການແຕ່ງຕັ້ງພະນັກງານລົງ ປະຈໍາຢູ່ຄ້າຍຄຸມຂັງ-ດັດສ້າງ, ເກັບ ກໍາບັນຊີຜູ້ຖືກຫາ ແລະ ນັກໂທດທີ່ຂໍ ອະນຸຍາດ, ການກັກຂັງຜູ້ຖືກຫາເກີນ ກໍານົດ, ການຄົ້ນຄວ້າອະໄພຍະໂທດ ປະຈໍາປີ ຖືກຕ້ອງ ແລະ ສອດຄ່ອງ ກັບ ກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ. ໂອກາດນີ້, ທ່ານ ໄຊຊະນະ ໂຄດ ພູທອນ ໄດ້ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ຜູ້ແທນ ຈົ່ງ ເຊີດຊູຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຕົນ ໃນ ການເຮັດລ້ອນໜ້າທີ່ທີ່ພັກ, ລັດ ແລະ ປະຊາຊົນມອບໝາຍໃຫ້; ຮັບໃຊ້ຊາດ, ຮັບໃຊ້ປະຊາຊົນ ດ້ວຍຄວາມບໍລິສຸດ ໃຈ, ນໍາເອົາເນື້ອໃນຈິດໃຈຂອງກອງປະ ຊຸມໃນຄັ້ງນີ້ ໄປຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍຢູ່ ກົມກອງຂອງຕົນ ເຂົ້າໃນວຽກງານ ຕົວຈິງ ຢ່າງມີຜົນສໍາເລັດ; ພັດທະນາ ວຽກງານໄອຍະການປະຊາຊົນ ຕາມ ທິດກ້າວໜ້າ, ທັນສະໄໝ ແລະ ວິທະຍາ ສາດ; ຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍວາລະແຫ່ງ ຊາດ ວ່າດ້ວຍການແກ້ໄຂຄວາມຫຍຸ້ງ ຍາກທາງດ້ານເສດຖະກິດ-ການເງິນ, ການແກ້ໄຂບັນຫາຢາເສບຕິດ ເຂົ້າສູ່ ວຽກງານໄອຍະການປະຊາຊົນ; ຍົກ ສູງຄຸນນະພາບໃນການຕິດຕາມກວດ ກາ ການປະຕິບັດກົດໝາຍ, ການຕິດ ຕາມກວດກາທົ່ວໄປ, ການດໍາເນີນຄະ ດີປົກຄອງ, ການປະຕິບັດຄໍາຕັດສີນ ຂອງສານ; ສ້າງກົນໄກປະສານງານ ລະຫວ່າງອົງການໄອຍະການປະຊາ ຊົນກັບອົງການປົກຄອງ, ອົງການສືບ ສວນ-ສອບສວນຂອງເຈົ້າໜ້າທີ່ຕຳ ຫລວດ, ພາສີ, ປ່າໄມ້ ແລະ ອົງການສືບ ສວນ-ສອບສວນອື່ນ ຢ່າງກົມກຽວ ດ້ວຍການສ້າງບົດບັນທຶກຮ່ວມ, ນິຕິກຳ ແລະ ປື້ມຄູ່ມືອັນເປັນພື້ນຖານໃຫ້ແກ່ ການຍົກສູງຄຸນນະພາບໃນການຕິດ ຕາມກວດກາການປະຕິບັດກົດໝາຍ, ແກ້ໄຂການລະເມີດທາງປົກຄອງ, ນຳເອົາຜູ້ກະທຳຜິດມາດຳເນີນຄະດີ, ສັ່ງຟ້ອງໃຫ້ສານຕັດສິນຖືກຕ້ອງ, ເປັນທຳ, ເຮັດໃຫ້ສັງຄົມມີຄວາມສະ ຫງົບ, ມີຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍ, ເສດຖະກິດຂະຫຍາຍຕົວຕໍ່ເນື່ອງ, ປະ ເທດຊາດຈະເລີນກ້າວໜ້າຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ. ຂ່າວ: ກິດຕາ ສະຫາຍ ຄຳພັນ ເຜີຍຍະວົງ ໄດ້ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ການຈັດກອງປະຊຸມສະຫລຸບ ປະຈຳປີ 2024 ນີ້, ເພື່ອຕີລາຄາລວມ ສະພາບການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານ ຕ່າງໆໝົດປີ2024 ແລະ ວາງທິດທາງ ແຜນການ ເຄື່ອນໄຫວ ປະຈຳປີ 2025 ຊຶ່ງເປັນໄລຍະທ້າຍສະໄໝ ຂອງການ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີXI ຂອງພັກ ແລະ ແຜນພັດທະນາ ເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ 5 ປີ ຄັ້ງທີ IX ຂອງລັດຖະບານ. ສະພາທິດສະດີສູນ ກາງພັກ ໄດ້ປະຕິບັດພາລະບົດບາດ ເປັນໃຈກາງ ໃນການຈັດຕັ້ງດຳເນີນ ວຽກງານຄົ້ນຄວ້າທິດສະດີ ແລະ ສະ ຫລຸບພຶດຕິກຳ, ປະກອບສ່ວນອັນສຳ ຄັນໃຫ້ແກ່ວຽກງານແນວຄິດ, ທິດສະ ດີຂອງພັກເຮົາ, ປະກອບສ່ວນໃນການ ເສີມຂະຫຍາຍລັດທິມາກ-ເລນິນ ແລະ ແນວຄິດ ໄກສອນ ພົມວິຫານ. ບົນພື້ນ ຖານນັ້ນ, ເຫັນໄດ້ວ່າຕະຫລອດໄລຍະ ຜ່ານມາ, ຜົນສຳເລັດໃນການຈັດຕັ້ງ ປະຕິບັດໜ້າທີ່ການເມືອງ ແລະ ພາລະ ບົດບາດຂອງສະພາທິດສະດີສູນກາງ ພັກ ໄດ້ມີຜົນງານຫລາຍດ້ານທີ່ເປັນ ການປະກອບສ່ວນໃຫ້ແກ່ການປັບປຸງ ແລະ ບູລະນະແນວທາງຂອງພັກ ກໍຄື ການເສີມຂະຫຍາຍບົດບາດການນຳ ພາຂອງພັກໃນຂົງເຂດວຽກງານຄົ້ນ ຄວ້າທິດສະດີ ແລະ ພຶດຕິກຳ. ຕະຫລອດໄລຍະ 1 ປີ ຜ່ານມາ, ເຫັນໄດ້ວ່າ ມີຫລາຍວຽກງານທີ່ໄດ້ ສຳເລັດຜົນ ແລະ ຍັງມີຫລາຍວຽກທີ່ ຕ້ອງໄດ້ສຸມໃສ່ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງ ດຳເນີນ ໃຫ້ສຳເລັດຕາມຄາດໝາຍ ແລະ ແຜນ ການກຳນົດໄວ້ ແນໃສ່ເພື່ອເຮັດໃຫ້ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່ການເມືອງ ຂອງສະພາທິດສະດີ ສູນກາງພັກ ໂດຍສະເພາະການເປັນ ເສນາທິການໃຫ້ແກ່ສູນກາງພັກ ໃນ ການດຳເນີນວຽກງານຄົ້ນຄວ້າທິດ ສະດີ-ພຶດຕິກຳ, ການສະໜອງຂໍ້ມູນຂ່າວສານທາງດ້ານທິດສະດີ ເພື່ອ ປັບປຸງບູລະນະແນວທາງ ຂອງພັກ. ພິ ເສດ ແມ່ນເພື່ອຕອບສະໜອງໃຫ້ແກ່ ການກະກຽມເນື້ອໃນກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີ XII ຂອງພັກ ໂດຍສະເພາະບັນ ດາຫົວຂໍ້ສະເພາະທີ່ສູນກາງພັກໄດ້ ມອບໝາຍໃຫ້. ຂ່າວ-ພາບ: ແສງຈັນ ຄໍາເຫັນແນະນໍາ ຈາກບັນດາທ່ານທີ່ມີ ປະສົບການຕົວຈິງ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິ ບັດວຽກງານເສນາທິການ ແລະ ເລຂາ ນຸການການນຳຂັ້ນສູງຂອງພັກ ແລະ ລັດ ໃນໄລຍະຜ່ານມາ, ທັງເປັນການ ສ້າງເງື່ອນໄຂໃຫ້ຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມ ກໍຄື ຜູ້ ເຮັດວຽກເສນາທິການ ແລະ ເລຂານຸ ການການນຳ ຢູ່ສູນກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ທີ່ໄດ້ຕິດຕາມການນຳຂອງຕົນ ມາເຂົ້າ ຮ່ວມກອງປະຊຸມລັດຖະບານເປີດ ກວ້າງ ຄັ້ງທີ II ປີ 2024 ໄດ້ມີໂອກາດ ແລກປ່ຽນບົດຮຽນ ແລະ ຄໍາຄິດເຫັນ ຕ່າງໆ ເຊິ່ງກັນ ແລະ ກັນ ແນໃສ່ຍົກສູງ ຄວາມສາມາດ, ປະສິດທິພາບ ແລະ ປະ ສິດທິຜົນ ຂອງວຽກງານເສນາທິການ ແລະ ເລຂານຸການການນຳ ໃຫ້ສູງຂຶ້ນ ກວ່າເກົ່າ. ສໍາລັບເນື້ອໃນການພົບປະ ແລະ ແລກປ່ຽນບົດຮຽນ ໃນຄັ້ງນີ້, ຜູ້ ເຂົ້າຮ່ວມ ໄດ້ຮັບຟັງການເຜີຍແຜ່ບາງ ເນື້ອໃນກ່ຽວກັບລະບຽບການ ແລະ ກົນໄກການເຮັດວຽກຂອງລັດຖະບານ ຊຸດທີ IX ທີ່ປັບປຸງໃໝ່; ກົນໄກການສົ່ງ ເອກະສານທາງລັດຖະການ ແລະ ນິຕິ ກຳຕ່າງໆ ດ້ວຍຮູບແບບຫັນເປັນທັນ ສະໄໝ. ຫລັງຈາກນັ້ນ, ຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມ ກໍ ໄດ້ມີຄຳເຫັນແລກປ່ຽນເຊິ່ງກັນ ແລະ ກັນ ຕໍ່ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານ ໃນໄລຍະຜ່ານມາ ໂດຍສະເພາະຕໍ່ບາງ ຈຸດທີ່ເຫັນວ່າ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໃນ ໄລຍະຜ່ານມາ ບໍ່ທັນມີຄວາມເປັນເອ ກະພາບ, ປະສິດທິພາບ-ປະສິດທິຜົນ ບໍ່ທັນສູງເທົ່າທີ່ຄວນ ແລະ ອື່ນໆ. ໂອກາດນີ້, ທ່ານປະທານກອງປະ ຊຸມ ກໍໄດ້ມີຄຳເຫັນພົບປະໂອ້ລົມຕໍ່ຜູ້ ເຂົ້າຮ່ວມ ໂດຍໄດ້ຍົກໃຫ້ເຫັນຄວາມ ໝາຍຄວາມສຳຄັນ ຂອງວຽກງານ ເສນາທິການ ແລະ ເລຂານຸການຂອງ ການນຳ, ພ້ອມທັງ ມີຄຳເຫັນສັງຮວມ ເນື້ອໃນ ໃນການເຜີຍແຜ່ ແລະ ແລກ ປ່ຽນບົດຮຽນໃນຄັ້ງນີ້. ພ້ອມນີ້, ທ່ານ ປະທານກອງປະຊຸມ ໄດ້ມີຄຳເຫັນ ໂດຍເນັ້ນໃຫ້ເອົາໃຈໃສ່ພິຈາລະນາຕື່ມ ບາງດ້ານ ເປັນຕົ້ນ ສະເໜີໃຫ້ຫ້ອງການ ບັນດາກະຊວງ-ອົງການ ສ້າງແຜນ ການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານປະຈຳປີ ໃຫ້ ແກ່ການນຳຂອງຕົນ ສອດຄ່ອງກັບ ແຜນການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານປະ ຈຳປີ ຂອງລັດຖະບານ ໂດຍສະເພາະ ແຜນການດຳເນີນກອງປະຊຸມລັດຖະ ບານສະໄໝສາມັນປະຈຳເດືອນ ແລະ ກອງປະຊຸມລັດຖະບານເປີດກວ້າງ; ໃຫ້ຍົກສູງຄວາມຮັບຜິດຊອບທາງ ດ້ານການເມືອງຂອງຕົນໃຫ້ສູງຂຶ້ນ ຕື່ມ ເພື່ອຮັບປະກັນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ ເປັນເສນາທິການໃຫ້ການນຳຂອງຕົນ ມີປະສິດທິພາບ-ປະສິດທິຜົນສູງຂຶ້ນ, ທັງວ່ອງໄວ ແລະ ທັນການ ເນື່ອງຈາກ ປີ 2025 ເປັນປີມ້ວນທ້າຍໃນການ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະ ກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງທີ IX, ເປັນປີຄົບຮອບ 3 ວັນປະຫວັດສາດ ຂອງຊາດ ທີ່ຈະໄດ້ມີການສະເຫລີມ ສະຫລອງໃຫຍ່ ແລະ ວຽກງານສຳຄັນ ອື່ນໆຕື່ມອີກ; ໃຫ້ເພີ່ມທັດສະນະຫລັກ ໝັ້ນ ແລະ ຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງ ຕົນໃຫ້ສູງຂຶ້ນ ເຊິ່ງເລຂານຸການຂອງ ການນຳຕ້ອງມີຫລັກໝັ້ນ, ມີຄວາມ ໂປ່ງໃສ, ເຂັ້ມງວດ, ເດັດຂາດ ແລະ ບໍ່ ຄອນແຄນ, ປະຕິບັດວຽກງານບົນພື້ນ ຖານຍຶດໝັ້ນແນວທາງນະໂຍບາຍ, ກົດໝາຍ, ລະບຽບການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ແລະ ແທດເໝາະກັບຄວາມເປັນຈິງ; ຈົ່ງພ້ອມກັນເອົາໃຈໃສ່ຮັກສາຄວາມ ລັບທາງລັດຖະການ; ສືບຕໍ່ເອົາໃຈໃສ່ ການປະສານງານເຊິ່ງກັນ ແລະ ກັນ ໃຫ້ມີຄວາມກົມກຽວ, ແໜ້ນແຟ້ນວ່ອງ ໄວ, ມີການຖອດຖອນບົດຮຽນ ເຊິ່ງ ກັນ ແລະ ກັນ; ສືບຕໍ່ປະຕິບັດລະບອບ ສ່ອງແສງລາຍງານ ໃຫ້ເປັນປົກກະຕິ; ສືບຕໍ່ເອົາໃຈໃສ່ເຮັດໜ້າທີ່ເປັນເສນາ ທິການ ໃຫ້ສົມບົດບາດເປັນເລຂານຸ ການຂອງການນຳຢ່າງແທ້ຈິງ ໂດຍ ສະເພາະມີຄວາມລະອຽດ, ຮອບຄອບ, ຊັດເຈນ, ສະດຸ້ງໄວ. ພ້ອມນັ້ນ, ກໍໃຫ້ ຫລີກລ່ຽງ ແນວຄິດມັກງ່າຍ, ຈົ່ງຈຽມ, ຂາດຄວາມຮັບຜິດຊອບ ແລະ ອື່ນໆ. ຂ່າວ-ພາບ: ກົມປະຊາສຳພັນ ຫສນຍ. ຂອງການຝຶກອົບຮົມໄປໝູນໃຊ້ເຂົ້າໃນ ການປະຕິບັດໜ້າທີ່ວຽກງານຕົວຈິງ ຂອງຕົນ ໃຫ້ເກີດຜົນປະໂຫຍດ ແລະ ມີຜົນສໍາເລັດດີຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ. ຊຸດຝຶກອົບຮົມໃນຄັ້ງນີ້, ບັນດາສຳ ມະນາກອນ ໄດ້ສຸມໃສ່ຮຽນຮູ້, ແລກ ປ່ຽນບົດຮຽນນຳວິທະຍາກອນ ໂດຍ ສະເພາະກ່ຽວກັບຮູບແບບຂອງກັນ ນຳສະເໜີຂ່າວ-ບົດ ທີ່ມີມາດຖານ; ເຕັກນິກໃນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ ເປັນ ພິທີກອນແບບມືອາຊີບ; ລົງເລິກການ ຕັດຕໍ່ກ່ຽວກັບວິດີໂອແບບມືອາຊີບ; ການຕັດຕໍ່ສຽງ ແລະ ພາບ ແບບມື ອາຊີບ ແລະ ອື່ນໆ. ຜ່ານຮໍ່າຮຽນ ເຫັນ ວ່າສໍາມະນາກອນສາມາດຮັບຮູ້ ແລະ ເຂົ້າໃຈ ໃນລະດັບດີ ເຊິ່ງສະແດງອອກ ໃນການສົນທະນາ ປະກອບຄຳຄິດຄຳ ເຫັນ ໂດຍຍົກໃຫ້ເຫັນຄວາມເປັນຈິງ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຂອງ ຕົນ . ຂ່າວ: ກິດຕາ ຫສນຍ... ສຳເລັດຍົກລະດັບ...ັ ດົ ກັ ບ ສະຫລຸບບ...ຸ ສະພາທິດສະດີ...ິ ດີ .
RkJQdWJsaXNoZXIy MTc3MTYxMQ==