6 ຄັ້ງ; ຮັບ ແລະ ຄົ້ນຄວ້າຄໍາຮ້ອງ ຂໍຄວາມເປັນທໍາຂອງປະຊາຊົນທີ່ ສະເໜີຫາສະພາປະຊາຊົນແຂວງ 16 ເລື່ອງ. ໃນນີ້, ແກ້ໄຂ 14 ເລື່ອງ, ພວມຄົ້ນຄວ້າ 2 ເລື່ອງ; ລົງເຄື່ອນໄຫວຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍ ແລະ ໂຄສະນາເຜີຍແຜ່ເນື້ອໃນຜົນ ສໍາເລັດກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 7 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດ ທີ IX ແລະ ສະພາປະຊາຊົນແຂວງ ຊຸດທີ II ໂດຍຕິດພັນກັບການລົງ ພົບປະໂອ້ລົມພໍ່ແມ່ປະຊາຊົນຜູ້ມີ ສິດເລືອກຕັ້ງ 91 ຈຸດ (ເທົ່າກັບ 66%ຂອງແຜນການ 5 ປີ), ມີ 85 ບ້ານ ເທົ່າກັບ 57% ຂອງບ້ານໃນ ທົ່ວແຂວງ, ມີຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມ 7.280 ກວ່າຄົນ. ທ່ານກ່າວຕື່ມວ່າ: ສຳລັບການ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາ ເສດຖະກິດ-ສັງຄົມໃນໄລຍະ 9 ເດືອນ ເຫັນວ່າການຂະຫຍາຍຕົວ ທາງດ້ານເສດຖະກິດມະຫາພາກ ໄດ້ຂະຫຍາຍຕົວໃນລະດັບ 5.35% ຄາດວ່າໃນປີ 2024 ຈະບັນລຸ 6,42% ລວມຍອດຜະລິດຕະພັນ ພາຍໃນແຂວງ (GDP) ສາມາດ ສ້າງມູນຄ່າເພີ່ມໃນລາຄາປັດຈຸບັນ 4.121 ຕື້ກີບ, ທຽບໃສ່ແຜນການ ປີປະຕິບັດໄດ້ 81,16% (ມະຕິສະ ພາ 5.077,47 ຕື້ກີບ), ຖ້າສະເລ່ຍ ຕໍ່ຫົວຄົນແມ່ນເທົ່າກັບ 20,52 ລ້ານກີບ ຫລື ເທົ່າກັບ 932 ໂດ ລາສະຫະລັດ (ຕາມເງື່ອນໄຂອັດ ຕາແລກປ່ຽນ 22.020 ກີບຕໍ່ 1 ໂດລາສະຫະລັດ), (ແຜນການ 2024 ແມ່ນ 25.24 ລ້ານກີບ ຫລື ເທົ່າກັບ 1.220 ໂດລາ), ປະຊາ ກອນ 200,825 ຄົນ, ອັດຕາເງິນ ເຟີ້ ສະເລ່ຍໄຕມາດ III ຢູ່ໃນລະດັບ 20,31% ຊຶ່ງມີລາຍລະອຽດແຕ່ລະ ຂະແໜງການຄື: ຂະແໜງກະ ສິກຳ-ປ່າໄມ້: ສາມາດສ້າງມູນຄ່າ ເພີ່ມລາຄາ ໃນປີ 2,216 ຕື້ກີບ ກວມ 53,77% ຂອງ GDP; ຂະ ແໜງອຸດສາຫະກຳ-ຫັດຖະກຳ: ສາມາດສ້າງມູນຄ່າເພີ່ມຕາມລາ ຄາໃນປີໄດ້ 847.13 ຕື້ກີບ ກວມ 20,56% ຂອງ GDP; ຂະແໜງ ການບໍລິການ: ສາມາດສ້າງມູນຄ່າ ເພີ່ມຕາມລາຄາໃນປີ 945,77 ຕື້ກີບ ກວມ 22,95% ຂອງ GDP ແລະ ພາສີ, ອາກອນຜະລິດຕະພັນ ແລະ ຂາເຂົ້າສຸດທິ: ລາຍຮັບສ່ວຍ ສາອາກອນສາມາດປະຕິບັດໄດ້ 112,19 ຕື້ກີບ ກວມເອົາ 2.72% ຂອງ GDP. 27/11/2024 xtgmf]k; 3 0j k; c]t gsfdko gru j ,mt;u 7;k,lk,a d7u gxa oxb dczj o0v'xt-k-q o.o-kf [q orN o4ko]a f4tme,to6 o csj ' lxx ]k; K *** ອ່ານຕໍ່ສະບັບໜ້າ *** ໂດຍ: ສົມຫວັງ; ພາບ: ເກດສະໜາ ຂປລ. ໃນກອງປະຊຸມສະໄໝສາ ມັນເທື່ອທີ 8 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 21 ພະຈິກ 2024 ນີ້, ທ່ານ ພຸດ ສິມມາລາວົງ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ໄດ້ລາຍງານກ່ຽວກັບ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນຍຸດທະ ສາດ ການປະຕິຮູບລະບົບການສຶກ ສາແຫ່ງຊາດ, ຍຸດທະສາດການ ພັດທະນາຊັບພະຍາກອນມະນຸດ ແຫ່ງຊາດ ໃນໄລຍະຜ່ານມາ ແລະ ທິດທາງແຜນການໃນຕໍ່ໜ້າ. ໂອກາດນີ້, ທ່ານ ພຸດ ສິມມາ ລາວົງ ໄດ້ໃຫ້ຮູ້ກ່ຽວກັບການຜັນ ຂະຫຍາຍຜົນຂອງການປະຕິຮູບ ການສຶກສາ ໄລຍະທີ 1 ແລະ 2 ເຂົ້າໃນແຜນພັດທະນາການສຶກສາ ແລະ ກິລາ 5 ປີ ຄັ້ງທີVIII (2016- 2020) ວ່າ: ມະຕິກອງປະຊຸມ ໃຫຍ່ຄັ້ງທີ X ຂອງພັກ ໄດ້ລະບຸໃຫ້ ສືບຕໍ່ເສີມຂະຫຍາຍຜົນສໍາເລັດ ຂອງການປະຕິຮູບການສຶກສາ ກໍຄື ການພັດທະນາຊັບພະຍາກອນ ມະນຸດໃຫ້ມີຄຸນນະພາບເທົ່າທຽມ ກັບມາດຕະຖານຂອງພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ ຊຶ່ງແຜນພັດທະນາການ ສຶກສາ ແລະ ກິລາ 5 ປີ (20162020) ສ້າງຂຶ້ນບົນພື້ນຖານ ໂດຍ: ຢາຕົ້ງ *ທ່ານ ທອງສີ ເສົາສຸລິພົມ ປະ ທານຄະນະສະມາຊິກສະພາແຫ່ງ ຊາດ ເຂດເລືອກຕັ້ງທີ 2; ປະທານ ສະພາປະຊາຊົນແຂວງ ຊຸດທີ II ແຂວງຜົ້ງສາລີ ໄດ້ໃຫ້ສຳພາດຕໍ່ ສື່ມວນຊົນໂອກາດເຂົ້າຮ່ວມກອງ ປະຊຸມສະໄໝ ສາມັນເທື່ອທີ 8 ຂອງ ສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ທີ່ນະ ຄອນຫລວງວຽງຈັນວ່າ: ໂດຍປະຕິ ບັດຕາມພາລະບົດບາດ, ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ຂອງສະພາປະຊາຊົນແຂວງ ກໍຄື ຄະນະປະຈໍາສະພາປະຊາຊົນ ແຂວງໄດ້ນໍາພາ-ຊີ້ນໍາບັນດາກົງ ຈັກການຈັດຕັ້ງພາຍໃນສະພາປະ ຊາຊົນແຂວງເຄື່ອນໄຫວຈັດຕັ້ງ ປະຕິບັດວຽກງານໃນນາມເປັນ ຕົວແທນແຫ່ງສິດ ແລະ ຜົນປະ ໂຫຍດຂອງປະຊາຊົນບັນດາເຜົ່າ ໂດຍການພົວພັນປະສານສົມທົບ ກັບສະພາແຫ່ງຊາດ, ອົງການປົກ ຄອງແຂວງ, ພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວ ຂ້ອງເຂົ້າຮ່ວມແລະ ຈັດກອງປະຊຸມ ເພື່ອທາບທາມ, ປະກອບຄຳເຫັນ ໃສ່ບັນດາຮ່າງກົດໝາຍ 5 ຄັ້ງ, ມີ 13 ສະບັບ. ໃນນີ້; ຂົງເຂດສະພາ ແຫ່ງຊາດ 3 ສະບັບ; ຂົງເຂດພັກລັດຖະບານ 10 ສະບັບ; ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ປະກອບຄຳເຫັນໃສ່ການສ້າງ ບົດສະເໜີ *ປະຫວັດສາດຈາລຶກ “ວັນ ຄົບຮອບ 56 ປີ ແຫ່ງໂສກຄະນາ ຕະກຳຖ້ຳປິວ”(24ພະຈິກ19682024) ໄວ້ອາໄລເຖິງດວງວິນ ຍານຂອງພໍ່ແມ່ປະຊາຊົນຜູ້ບໍລິສຸດ ທີ່ໄດ້ເສຍຊີວິດໃນເຫດການຂອງ ເຄື່ອງບິນອາເມລິກາ ໄດ້ຍິງລູກ ສອນໄຟເຂົ້າໃນຖ້ຳປິວ ອັນເຮັດໃຫ້ ປະຊາຊົນທີ່ລີ້ໄພໃນຖ້ຳເສຍຊີວິດ ທັງໝົດ 374 ຄົນ”. ຖ້ຳປິວ ເປັນອະນຸສອນສະຖານ ແລະ ແຫລ່ງທ່ອງທ່ຽວປະຫວັດ ສາດ, ອັນເປັນສັນຍະລັກແຫ່ງ ຄວາມໂຫດຮ້າຍຂອງສົງຄາມໃນ ອະດີດ ໂດຍຕັ້ງຢູ່ເທິງຜາຫີນສູງຊັນ ໃນເຂດບ້ານບວມລອງ ເມືອງຄຳ ແຂວງຊຽງຂວາງ. ປະເທດລາວ ຂອງພວກເຮົາເປັນປະເທດໜຶ່ງທີ່ ຖືກພວກສັກດີນາຕ່າງດ້າວ ພວກ ຈັກກະພັດລ່າເມືອງຂຶ້ນທັງເກົ່າ ແລະ ໃໝ່ ເຂົ້າມາຮຸກຮານເປັນເວ ລາຫລາຍສິບປີແຕ່ປະຊາຊົນລາວ ບັນດາເຜົ່າກໍ່ໄດ້ຕໍ່ສູ້ຢ່າງພິລະອາດ ຫານ ແລະ ບໍ່ຍອມຈຳນົນ. ການຕໍ່ສູ້ຕ້ານການຮຸກຮານ ຂອງຈັກກະພັດລ່າເມືອງຂຶ້ນແບບ ໃໝ່ ເຊິ່ງເປັນຈັກກະພັດໂຕຮ້າຍ ກາດທີ່ພວກມັນມີອາວຸດຍຸດໂທ ປະກອນທີ່ທັນສະໄໝ ຕະຫລອດ ໄລຍະດັ່ງກ່າວປະເທດລາວໄດ້ລຸກ ເປັນໄຟໄປທຸກຫຍອມຫຍ້າໂດຍສະ ເພາະແມ່ນພູພຽງຊຽງຂວາງ ກໍຄື dkoxt8y I6 [dkolb dlk w]ptmu 1 c]t 2 wfh Ia [zq oleg]a fs]kpfh ko ຜົນສໍາເລັດ, ສິ່ງທ້າທາຍ ແລະ ບົດຮຽນທີ່ຖອດຖອນໄດ້ຈາກການ ປະຕິບັດແຜນຍຸດທະສາດການປະ ຕິຮູບລະບົບການສຶກສາແຫ່ງຊາດ (2006-2015) ກໍຄື ເພື່ອບັນລຸ ເປົ້າໝາຍການພັດທະນາແບບຍືນ ຍົງໃນປີ 2030 ໂດຍສຸມໃສ່ເປົ້າ ໝາຍ ເຮັດໃຫ້ລະບົບການສຶກສາຂັ້ນ ພື້ນຖານ ແລະ ຫລັງຂັ້ນພື້ນຖານ ມີຄວາມເຂັ້ມແຂງ, ສາມາດຕອບ ສະໜອງໄດ້ຕາມຄວາມຮຽກຮ້ອງ ຕ້ອງການຂອງການພັດທະນາເສດ ຖະກິດ-ສັງຄົມ; ບັນລຸໄດ້ນະໂຍ ບາຍການສຶກສາພາກບັງຄັບຊັ້ນປະ ຖົມສຶກສາ ແລະ ຂະຫຍາຍໄປເຖິງ ຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາຕອນຕົ້ນ ເພື່ອ ເປັນພື້ນຖານໃຫ້ແກ່ການຍົກລະດັບ ທັກສະຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດແລະ ຄຸນນະພາບຂອງກໍາລັງແຮງງານ, ພ້ອມທັງປັບປຸງຂີດຄວາມສາມາດ ເພື່ອໃຫ້ເຊື່ອມໂຍງ ແລະ ສາມາດ ແຂ່ງຂັນກັບບັນດາປະເທດໃນພາກ ພື້ນ ແລະ ສາກົນໄດ້. ຜ່ານການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນ ພັດທະນາການສຶກສາ ແລະ ກິລາ 5 ປີ (2016-2020) ໄດ້ມີຜົນສໍາ ເລັດທີ່ພົ້ນເດັ່ນ ຄື: ການສະໜອງ ການສຶກສາກ່ອນໄວຮຽນໄດ້ຂະ ຫຍາຍຕົວຢ່າງກວ້າງຂວາງ, ອັດ ຕາສ່ວນພົນລະເມືອງ ອາຍຸ 5 ປີ ໃນຊັ້ນການສຶກສາກ່ອນໄວຮຽນ ໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນຈາກ 70,9% ໃນສົກ ຮຽນ 2015-2016 ເປັນ 82,7% ໃນສົກຮຽນ 2019-2020 ແລະ ມີ 142 ເມືອງ ໃນຈໍານວນ 148 ເມືອງ ຊຶ່ງມີອັດຕາການເຂົ້າຮຽນ ຂອງເດັກອາຍຸ 5 ປີ ສູງກວ່າ 60%, ອັດຕາການເຂົ້າຮຽນລວມໃໝ່ ຊັ້ນປະຖົມສຶກສາ ປ5 ໃນສົກຮຽນ 2015-2016 ແລະ 2019-2020 ມີການເພີ່ມຂຶ້ນຈາກ 103,5% ເປັນ 105,5%. ພ້ອມກັນນັ້ນ, ອັດຕາການຄ້າງຫ້ອງກໍໄດ້ຫລຸດ ລົງຈາກ4,8%ໃນສົກຮຽນ20152016 ເປັນ 3,1% ໃນສົກຮຽນ 2019-2020, ອັດຕາການເຂົ້າ ຮຽນລວມໃໝ່ ຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນ ຕົ້ນ ມ4 ໄດ້ຮັບການປັບປຸງດີຂຶ້ນ ຊຶ່ງເພີ່ມຈາກ 70,4% ໃນສົກຮຽນ 2015-2016 ເປັນ 71,6% ໃນສົກຮຽນ 2019-2020, ອັດຕາ ປະລະການຮຽນ, ແຕ່ສົກຮຽນ 2015-16 ຫາ 2019-2020 ໄດ້ຫລຸດລົງຈາກ 4,7% ເປັນ 4,3% ໃນສົກຮຽນ 20192020, ໃນຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນປາຍ ອັດຕາເຂົ້າຮຽນລວມໃໝ່ ມ7 ເພີ່ມຂຶ້ນຈາກ 42,7% ໃນສົກຮຽນ 2015-2016 ເປັນ 54,8% ໃນ ສົກຮຽນ 2019-2020, ດັດຊະນີ ຄວາມເທົ່າທຽມທາງເພດໄດ້ເພີ່ມ ຂຶ້ນຈາກ 0,87% ໃນສົກຮຽນ 2015-2016 ເປັນ0,91% ໃນສົກ ຮຽນ 2019-2020, ການສໍາ ຫລວດດັດຊະນີໝາຍສັງຄົມລາວ (LSIS) ໃນປີ 2017 ພົບວ່າ ໜຶ່ງສ່ວນສາມຂອງປະຊາຊົນລາວ ອາຍຸລະຫວ່າງ 15-30 ປີ ສາມາດ ອ່ານອອກ ແລະ ຂຽນໄດ້; ອັດຕາ ການກືກໜັງສື ກໍໄດ້ຫລຸດລົງເຖິງ 11% ສໍາລັບເພດຊາຍ ແລະ 17% ສໍາລັບເພດຍິງ (ກຸ່ມອາຍຸ 1517 ປີ); ໄດ້ນໍາໃຊ້ຫລັກສູດໃໝ່, ສະໜອງປື້ມແບບຮຽນ, ຄູ່ມືຄູ ແລະ ສື່ການຮຽນການສອນຕ່າງໆ ໄປຄຽງຄູ່ກັບການຝຶກອົບຮົມຄູປະ ຈໍາການໃນການນໍາໃຊ້ຫລັກສູດໃໝ່ ແລະ ໄດ້ພັດທະນາຂອບປະເມີນ ຜົນການຮຽນຂອງນັກຮຽນໃນ ສາຍສາມັນສຶກສາ, ໄດ້ປັບປຸງຫລັກ ສູດກໍ່ສ້າງຄູ ໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບຫລັກ ສູດການສຶກສາກ່ອນໄວຮຽນ, ປະ ຖົມ ແລະ ມັດທະຍົມຕົ້ນສຶກສາ, ໄດ້ນໍາໃຊ້ຫລັກການສິດສອນແບບ ເອົານັກຮຽນເປັນໃຈກາງ ແລະ ມີ ສ່ວນຮ່ວມສາມາດຮັບມືກັບຄວາມ ຕ້ອງການທີ່ຫລາກຫລາຍຂອງຜູ້ ຮຽນ; ໄດ້ປັບປຸງຫລັກສູດ, ພ້ອມ ທັງໄດ້ມີການຝຶກອົບຮົມໃຫ້ແກ່ຄູ ສອນໃນສາຍອາຊີວະສຶກສາໃຫ້ ສອດຄ່ອງກັບເປົ້າໝາຍການພັດ ທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ. ພ້ອມ ນີ້, ໄດ້ມີການພັດທະນາຫລັກສູດ ໃໝ່ເພີ່ມຂຶ້ນໃນລະດັບມະຫາວິທະ ຍາໄລ, ພ້ອມທັງໄດ້ລິເລີ່ມສ້າງສູນ ແຫ່ງຄວາມເປັນເລີດໃນບາງສາຂາ ວິຊາເຊັ່ນ: ການກະເສດ, ໂລຈິສຕິກ, ວິສະວະກຳ, ທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ການ ສຶກສາສິ່ງແວດລ້ອມ, ຄູອາຈານ ໄດ້ຮັບການຍົກລະດັບວຸດທິການ ສຶກສາໃນຂັ້ນປະລິນຍາໂທແລະ ປະ ລິນຍາເອກທັງຢູ່ພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງ ປະເທດເປັນຈຳນວນຫລວງຫລາຍ, ໄດ້ສະໜອງເງິນບໍລິຫານໂຮງ ຮຽນໃຫ້ບັນດາໂຮງຮຽນໃນທົ່ວປະ ເທດ ເພື່ອສະໜັບສະໜູນໃຫ້ແກ່ການ ພັດທະນາໂຮງຮຽນ; ໄດ້ສະໜອງ ທຶນການສຶກສາໃຫ້ນັກຮຽນໃນໂຮງ ຮຽນຊົນເຜົ່າ, ນັກຮຽນພອນສະ ຫວັນ, ນັກຮຽນເກັ່ງລະດັບຊາດ, ໃຫ້ ນັກຮຽນໃນສະຖານອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ໃນສູນຝຶກອົບຮົມວິຊາຊີບ ໃນອັດຕາສ່ວນ 40% ຂອງນັກ ຮຽນເຂົ້າໃໝ່ທັງໝົດ ໂດຍສະ ເພາະນັກຮຽນທີ່ມາຈາກຄອບຄົວ ທຸກຍາກ. ທ່ານ ພຸດ ສິມມາລາວົງ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ 9k]b d ;a o7q [Iv[ 56 xu csj '3ld7tok8tde4Exy ; “ ” ທົ່ງໄຫຫີນໄດ້ກາຍເປັນສະໜາມຮົບ ທີ່ດຸເດືອດ ແລະ ຂ້ຽວຂາດລະ ຫວ່າງຈັກກະພັດຜູ້ຮຸກຮານພ້ອມ ລູກແຫລ່ງຕີນມື ແລະ ກຳລັງປະຕິ ວັດຮັກຊາດຂອງພວກເຮົາ. ທົ່ງໄຫຫີນ ແຂວງຊຽງຂວາງ ແຫ່ງນີ້ເປັນຈຸດຍຸດທະສາດທີ່ສຳ ຄັນໂດຍສະເພາະທາງດ້ານການ ທະຫານຈິ່ງເຮັດໃຫ້ທົ່ງໄຫຫີນ ແຂວງຊຽງຂວາງ ເປັນສະໜາມ ຮົບສູ້ຢັ້ນຢ່າງແຂງແຮງລະຫວ່າງ ສອງຝາຍ ແລະ ໂດຍນໍ້າໃຈຮັກ ຊາດອັນສູງສົ່ງຂອງກຳລັງປະຕິ ວັດ ແລະ ປະຊາຊົນບັນດາເຜົ່າ ພາຍໃນແຂວງຊຽງຂວາງ ແລະ ພາຍໃຕ້ການນຳພາຂອງພັກໄດ້ ຕໍ່ສູ້ຢ່າງພິລະອາດຫານໃນທີ່ສຸດ ກໍ່ສາມາດຂັບໄລ່ພວກຈັກກະພັດ ແລະ ລູກແຫລ່ງຕີນມືຂອງພວກ ເຂົາອອກຈາກບັນດາເມືອງ ແຂວງ ຊຽງຂວາງ ສາມາດປົດປ່ອຍບັນ ດາເມືອງພາຍໃນແຂວງ ແລະ ທົ່ງໄຫ ຫີນໄດ້ໃນວັນທີ 1 ມັງກອນ 1961. ll- wfh pq d.sh gsa ozq o'korQ ogfa j os]kpfh ko ນິຕິກໍາໃຕ້ກົດໝາຍ 2 ສະບັບຄື: ຮ່າງຂໍ້ຕົກລົງເຈົ້າແຂວງ ວ່າດ້ວຍ ການຄຸ້ມຄອງແຜນຜັງຕົວເມືອງຊົນ ນະບົດຂອງແຂວງຜົ້ງສາລີ, ຮ່າງ ຂໍ້ຕົກລົງເຈົ້າແຂວງ ວ່າດ້ວຍກອງ ທຶນທາງຫລວງຂອງແຂວງ; ຄົ້ນ ຄວ້າພິຈາລະນາຮັບຮອງເອົາບັນ ຫາສໍາຄັນຂອງທ້ອງຖິ່ນເປັນຕົ້ນ ບັນດາໂຄງການລົງທຶນຂອງລັດ, ການຈັດສັນງົບປະມານ, ການຫັນ ປ່ຽນປະເພດທີ່ດິນປ່າໄມ້ເປັນດິນ ອຸດສາຫະກໍາ; ໄດ້ພິຈາລະນາປັບ ປຸງການຈັດຕັ້ງຂອງສະພາປະຊາ ຊົນແຂວງ. ນອກນີ້, ຍັງໄດ້ຄົ້ນຄວ້າ ພິຈາລະນາການສະເໜີສ້າງຕັ້ງກົງ ຈັກອົງການພັດທະນາ ແລະ ບໍລິ ຫານຕົວເມືອງ; ລົງຕິດຕາມກວດ ກາບັນດາຄາດໝາຍ, ຕົວຊີ້ວັດ ແລະ ບັນຫາທີ່ຜົນເດັ່ນໃນສັງຄົມ ທ່ານ ທອງສີ ເສົາສຸລິພົມ
RkJQdWJsaXNoZXIy MTc3MTYxMQ==